Hoppa till innehåll

Sättet Man Vill Träffa En Tjej


GZT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 månader senare...
  • 5 veckor senare...

Man kan träffa en tjej som man intresserar sig av så småningom. Det kan vara när man börjat i en ny skola, när man ska gå till en buss, vid kassan på konsum eller vart och hur som helst egentligen där man som minst anar det. Men var, när och hur vill ni killar träffa en tjej? Liksom, varje kille måste väl ha någon tanke över hur han helst skulle vilja träffa en behaglig tjej som han sen vill dela kärleken med.

 

För mig så skulle drömmen vara så att jag först sitter ensam hemma en regnig vardagskväll och har tråkigt. Det knackar på dörren, jag öppnar och ser att det är en utmattad, smutsig och totalt hjälplös tjej i min ålder som behöver min hjälp. Hon tittar mig i ögonen och jag förstår att hon måste få komma in vilket hon får. Jag hjälper henne inne hos mig osv.

 

Ni kanske tycker att drömmen är sjuk, men det är så jag vill ha det. :visslar:

Det lät inte alls sjukt tycker jag, jag skulle velat ha det så om jag var kille :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle helst vilja att jag var ensam hemma och skulle äta leverpastejs-mackor när jag kommer på att någonting fattas... Självklart saltgurka! Efter det går jag ut i förrådet och efter hårt letande så hittar jag äntligen burken. När jag kommer in är jag riktigt trött, och det plingar på dörren. Det är en söt tjej som säljer heliumballonger med Disneymotiv, efter det pumpar vi heliumballonger i alla våra dagar!

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle helst vilja att jag var ensam hemma och skulle äta leverpastejs-mackor när jag kommer på att någonting fattas... Självklart saltgurka! Efter det går jag ut i förrådet och efter hårt letande så hittar jag äntligen burken. När jag kommer in är jag riktigt trött, och det plingar på dörren. Det är en söt tjej som säljer heliumballonger med Disneymotiv, efter det pumpar vi heliumballonger i alla våra dagar!

Haha kul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...