ErikHelenius Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) Så här ser min fusk meny ut, den är gjord av bugget jag hittade Den använder sig av Keypad. Den är väldigt simple. Och ja, mitt ingame name är Mr.JT... Klicka på V för att öppna den. Speedhack finns på mouse3, tillfällig NoNflashpå X(Bilden blir svart,vit,blu whatever.) och du har wallhack på 2 och stäng av på 3. på 1 har du Boxes. zoom på mouse4 och mouse5. Har inte riktigt utvecklat krashmenyn än. men du har NoSmoke på 5 och Konsolen på 6 Om du har ett vapen lr något physics i luften. Tryck P för att frysa dom där. lägg in allt som är i textdokumentet i Autoexec.cfg Hackmenu.txt Redigerat 9 Februari 2010 av ErikHelenius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teoflopp93 Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 vart hittar jag Autoexec.cfg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Gör en egen, höger klicka på skrivbordet och gör ett nytt textdokument och tryck på fil > spara som då skriver du in autoexec.cfg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teoflopp93 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 (redigerat) Gör en egen, höger klicka på skrivbordet och gör ett nytt textdokument och tryck på fil > spara som då skriver du in autoexec.cfg okej tack! fixat och det funkar bra Redigerat 18 Februari 2010 av teoflopp93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg