Hoppa till innehåll

Säker Sida Att Besttälla Från?


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag funderar på att köpa spelet "Stoked" till Xbox 360. Jag kollade på pricerunner efter billiga återförsäljare och hittade en som heter "Spellyan". Är den sidan verkligen säker att beställa ifrån?

 

Länk: http://spellyan.123ehandel.se/ - adressen tyder ju kanske på att den inte verkar så seriös =/

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Jag funderar på att köpa spelet "Stoked" till Xbox 360. Jag kollade på pricerunner efter billiga återförsäljare och hittade en som heter "Spellyan". Är den sidan verkligen säker att beställa ifrån?

 

Länk: http://spellyan.123ehandel.se/ - adressen tyder ju kanske på att den inte verkar så seriös =/

Vad är det för fel på t,ex CDON.COM?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Nej, Nej och Nej!!!

 

Gå inte in och beställ på okända sidor.

 

Beställ spelet från CDON.COM eller webbhallen.se och andra kända sidor.

omg.

Om sidan finns med på pricerunner så är det en seriös sida.

Tror inte pricerunner länkar till sidor som lurar en på pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Nej och Nej!!!

 

Gå inte in och beställ på okända sidor.

 

Beställ spelet från CDON.COM eller webbhallen.se och andra kända sidor.

omg.

Om sidan finns med på pricerunner så är det en seriös sida.

Tror inte pricerunner länkar till sidor som lurar en på pengar.

 

De länkar till alla olika affärer, säkra som osäkra.

 

Stoked verkar inte ha nått Sverige än och det finns bara i lager hos butiken trådskaparen länkade. Den affären har bara fått positiva kommentarer på Prisjakt, inte särskilt många dock. 16/16 kommentarer är positiva. Om jag vore du skulle jag beställa spelet därifrån, men skulle inte betala med kort. Betala med faktura eller postförskott istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Jag funderar på att köpa spelet "Stoked" till Xbox 360. Jag kollade på pricerunner efter billiga återförsäljare och hittade en som heter "Spellyan". Är den sidan verkligen säker att beställa ifrån?

 

Länk: http://spellyan.123ehandel.se/ - adressen tyder ju kanske på att den inte verkar så seriös =/

Hejsan,

 

Mitt namn är Jonas och jag driver idag företaget SpeLLyan.

 

Jag såg att ni diskuterade företaget och vill gärna passa på att besvara några funderingar.

 

Jag kan ju börja med att hålla med om att den webadressen inte är särskilt snygg, den är även inkorrekt då rätt adress skall vara "www.spellyan.se". Vi har kontaktat Pricerunner som nu skall ha ordnat detta.

 

Vi har funnits i ungefär 1.5år och bedrivit större delen av verksamheten på Tradera fram tills vi öppnade vår webshop.

Som nämnt har vi för närvarande endast 16 positiva omdömen på Prisjakt. Vi har dock även 2423 unika positiva omdömen i skrivande stund på Tradera (3160st totalt). Detta motsvarar strax över 99,9% nöjda kunder vilket vi är väldigt stolta över. Våra omdömen på Tradera

 

Layouten på vår hemsida är ju inte den snyggaste, men förhoppningsvis enkel och användarvänlig. Vi har inte det största utbudet, men på det vi har så har vi ett mycket konkurrenskraftigt pris. Vi erbjuder också 24h leverans vilket innebär att ordrar lagda före kl. 15:00 skickas samma dag (ofta släpper vi igenom ordrar lagda fram till 16:00).

 

För närvarande har vi enbart förskottsbetalning som betalningsalternativ. Det har helt enkelt varit för dyrt med faktura vilket skulle ha lett till höga fakturakostnader, dock ligger vi på nytt i förhandlingar om detta och tror att vi kommer kunna erbjuda faktura inom kort till ett rimligt pris.

 

Har ni några fler funderingar så maila oss gärna direkt för snabbast svar.

 

Vänliga hälsningar,

 

/Jonas på SpeLLyan

Redigerat av SpeLLyan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har faktiskt köpt ett spel av dem på Tradera för ett tag sen om jag nu minns rätt. Jag betalade med förskottsbetalning och fick spelet 1-2 dagar senare.

Okej, men jag gillar inte förskottbetalning, jag väntar tills de har fixat faktura :)

 

För ett spel på några hundralappar?

 

Ja, jag vill inte riskera något, jag har ju inte precis hög inkomst xD. 200 kr/månad i månadspeng :D.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker man borde lita mer på folk här har vi ju Jonas som som sagt var driver spellyan, Åxå är det ju inte svårt att bara ringa till dom om man inte får någon vara eller ett tomt fodral, Men real palla att folk är så rädda för förskottsbetalning xD annars finns ju Spelbutiken.se vet inte riktigt hur priserna är där men den är skapligt känd har beställt där några gånger :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...