Undead Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) Tjaa har just börjat spela FLYFF! (=Fly For Fun) skulle va kul att ha svenska vänner så säg till om du spelar! Jag kör på servern KERN 6-1 och är en level 16 Mercenary (9.2.10) Om ni har några tips kan ni gärna berätta för mig! :) Syns i Flyff! mvh. Undead! EDIT: Level 25 nu :) Redigerat 12 Februari 2010 av Undead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Jag körde. tyckte grafiken. låten. och annat för så fjolligt :/ Men spela de du, ska inte sabba ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Jag körde. tyckte grafiken. låten. och annat för så fjolligt :/ Men spela de du, ska inte sabba ;) Håller kanske med.. Skulle spela WoW om det inte skulle kosta :P Men Flyff är ju okej och bra för de som inte spelar WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Hade en 76 knight innan jag slutade spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Jag körde. tyckte grafiken. låten. och annat för så fjolligt :/ Men spela de du, ska inte sabba ;) Skulle spela WoW om det inte skulle kosta :P Om det inte skulle kosta pengar skulle det vara sämre än flyff i vilket fall som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Jag spelade förrut och fick mig en lvl 68 Assist och 85 Knight, Har kvar båda fundera på att sälja osv. Spelar inte flyff längre, Man tröttnar på alla spel någon gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Har en lvl 64 Blade, och en lvl 24 mage ( 60 nästa vecka) på Lawolf. Ett tips, undead, spela på Lawolf :P bästa servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Spelade flyff innan själv. Hade en lvl 89 assist och en lvl 97 elemental <-----tror det stavades så. Glöm :P Sen spelade jag på serven Clockworks. Redigerat 13 Februari 2010 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Har kört det, men det var dock längesen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Viruz har rätt. Det är klart den bästa servern :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxXFIREXxx Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag spelade förrut och fick mig en lvl 68 Assist och 85 Knight, Har kvar båda fundera på att sälja osv. Spelar inte flyff längre, Man tröttnar på alla spel någon gång :) Jag kan inte få dit account för mit har blivit hackat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.