MysticGohan Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Samsung tycker jag du ska köra på, det har jag gjort genom alla år och krånglar nästan alltid, låter inte så mycket också.Varför ska han då köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Det enda jag vill säga är att skit i Seagate över huvudtaget. De är så krångliga att ha å göra med om man försöker använda dem med konsoller, spelar ingen roll om det är PS3, Wii eller Xbox. (Säger detta av egen erfarenhet). Word. har själv haft problem med min hårddisk från Seagate... Inte ens dom sakerna som HP rekommenderade hjälpte inte ens :o Men om man tittar på hur mycket problem på google det är med Seagate så är det inte ett rekommenderat märke. Redigerat 12 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 va? skrev du fel eller var du ironisk? :PJag skrev fel ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det enda jag vill säga är att skit i Seagate över huvudtaget. De är så krångliga att ha å göra med om man försöker använda dem med konsoller, spelar ingen roll om det är PS3, Wii eller Xbox. (Säger detta av egen erfarenhet). Word. har själv haft problem med min hårddisk från Seagate... Inte ens dom sakerna som HP rekommenderade hjälpte inte ens :o Men om man tittar på hur mycket problem på google det är med Seagate så är det inte ett rekommenderat märke. Det är 11 serien som suger, 12:an äger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Ska iväg och köpa en Western Digital imorgon. Förövrigt var det en Toshiba hårddisk i mitt Ps3 från början. ----- Ska som sagt byta ut min hårddisk i mitt ps3 imorgon och då tänkte jag sätta in den nuvarande hårddisken från mitt Ps3 till min dator. Det är en Sata 2.5 hårddisk. Vilka kablar och eventuella tillbehör behöver jag för att sätta in den? Det är denna disk som ska in. Om det är till någon hjälp ser det ut såhär på insidan. Bild 1 och Bild 2. Skulle uppskatta svar innan klockan 10 imorgon (idag). Redigerat 14 Februari 2010 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Raptor hårddiskar är rätt fina vad jag har hört. Jag skulle nog satsat på en sånn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Raptor hårddiskar är rätt fina vad jag har hört. Jag skulle nog satsat på en sånnKostar inte en sån disk ganska mycket eller? Typ 80Gb för 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Raptor hårddiskar är rätt fina vad jag har hört. Jag skulle nog satsat på en sånnKostar inte en sån disk ganska mycket eller? Typ 80Gb för 2000. Nej, 150gb kostar cirka ett och fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Raptor hårddiskar är rätt fina vad jag har hört. Jag skulle nog satsat på en sånnKostar inte en sån disk ganska mycket eller? Typ 80Gb för 2000. Då hade man lika gärna kunnat köpa en ssd disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.