Hoppa till innehåll

Någon Som Vet Hur Jag Slipper Redovisa Mitt Arbete


Gäst SaintsRow2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst SaintsRow2

Hej jag håller på med ett arbete i No om rymden och efter sortlovet nu v.8 tror jag så ska vi redovisa vårat arbete men asså jag vågar inte redovisa mitt arbete inför hela min klass :( och min lärare tycker jag ska göra det men jag vet inte hur jag ska förklara det för henne+ min pappa gav mig ett förslag igår att jag kan reovisa inför mina lärare mamma pappa och en no lärare men jag vill inte göra det bara jag kan ju skriva arbetet men inte redovisa så vad ska jag göra hjälp!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej jag håller på med ett arbete i No om rymden och efter sortlovet nu v.8 tror jag så ska vi redovisa vårat arbete men asså jag vågar inte redovisa mitt arbete inför hela min klass :( och min lärare tycker jag ska göra det men jag vet inte hur jag ska förklara det för henne+ min pappa gav mig ett förslag igår att jag kan reovisa inför mina lärare mamma pappa och en no lärare men jag vill inte göra det bara jag kan ju skriva arbetet men inte redovisa så vad ska jag göra hjälp!!!!!!

Ta de här punkterna och använd dem i ditt inlägg

 

.........................

 

Det är väl bara att redovisa inför klassen? Inget farligt med det? Så länge du inte ser helt puckad ut då..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag håller på med ett arbete i No om rymden och efter sortlovet nu v.8 tror jag så ska vi redovisa vårat arbete men asså jag vågar inte redovisa mitt arbete inför hela min klass :( och min lärare tycker jag ska göra det men jag vet inte hur jag ska förklara det för henne+ min pappa gav mig ett förslag igår att jag kan reovisa inför mina lärare mamma pappa och en no lärare men jag vill inte göra det bara jag kan ju skriva arbetet men inte redovisa så vad ska jag göra hjälp!!!!!!

Det är väl bara att redovisa inför klassen? Inget farligt med det? Så länge du inte ser helt puckad ut då..

 

Även om så är fallet brukar de flesta glömma bort det helt efter några dagar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Skit i vad läraren och dina klasskamrater tycker om när du redovisar.

Läs utantill på pappret och bry dig inte om mer än något annat än att läsa högt från pappret du skrivit.

Skit i vad läraren säger om att titta upp från pappret och sånt, du måste börja någonstans. Sen när du är lite självsäkrare kan du börja köra på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit i vad läraren och dina klasskamrater tycker om när du redovisar.

Läs utantill på pappret och bry dig inte om mer än något annat än att läsa högt från pappret du skrivit.

Skit i vad läraren säger om att titta upp från pappret och sånt, du måste börja någonstans. Sen när du är lite självsäkrare kan du börja köra på riktigt.

Så gjorde jag också, jag var jävligt blyg förut. Men det har jag tränat bort nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

äh, det är inte så farligt. Ha ett papper färdigt och kolla på dina klasskamrater, men låtsas som du pratar med din spegel högt.

Lätt för dom som inte är nervösa att säga.

Är ofta skit nervös.

EmoNerdChild hade en bra förslag. ska själv redovisa en piss bok ja läst.

Men det tänker ja inte göra -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej jag håller på med ett arbete i No om rymden och efter sortlovet nu v.8 tror jag så ska vi redovisa vårat arbete men asså jag vågar inte redovisa mitt arbete inför hela min klass :( och min lärare tycker jag ska göra det men jag vet inte hur jag ska förklara det för henne+ min pappa gav mig ett förslag igår att jag kan reovisa inför mina lärare mamma pappa och en no lärare men jag vill inte göra det bara jag kan ju skriva arbetet men inte redovisa så vad ska jag göra hjälp!!!!!!

Ta de här punkterna och använd dem i ditt inlägg

 

.........................

 

Det är väl bara att redovisa inför klassen? Inget farligt med det? Så länge du inte ser helt puckad ut då..

 

Lätt för er att säga. vissa kan inte somna på kvällen för man är så nervös.

 

''inte så farligt'' -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...