Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Ska till Thailand. i 2 veckor. Nice, slippa skolan i en vecka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Ska till Thailand. i 2 veckor. Nice, slippa skolan i en vecka :P Ofc! :) Phuket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Vara hemma och softa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Lana, spela och göra lite sånt där. Dra till stan blir det nog också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Sitta hemma och spela hela dagarna för att jag inte har nått liv. Nämen jag ska väl spela, dra till Umeå ett tag, vara med kompisar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ska köpa Call of Duty Modern Warfare 2 och nörda med mina kompisar. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Se Sonic Syndicate live och sitta och nörda lite dator och matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Köra snöskoter på åkrarna! Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Sportlovet börjar nu på fredag! Ska la spela Warcraft 3 The frosen throne somjag nyss skaffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Wtf, mitt sportlov börjar nästa fredag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Köra skoter, åka upp till Sälen :D och spela dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Förhoppningsvis blir det lan, annars blir det till att sitta hemma och ta på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.