Garone Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 God of War III & FFXIII acquired. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Jag köpte Battlefield Bad Company 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag vet inte om detta räknas som spel men jag köpte en Playstation Network Voucher på 200 kronor. För de pengarna köpte jag alla bilar och Big Surf Island!alla bilarna till vad? Burnout Paradise The Ultimate Box! Riktigt grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Guitar Hero set Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ff war Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Alone In The Dark - Inferno. Grymt Besviken blev jag, hade ett alone in the dark spel till ps2 som ägde och var ganska svårt medans detta var väldigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Läs recensioner innan du köper ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Inget.. Har inte köpt ett nytt spel på 3 månader :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Detta är inget spel men 2 add-on till spel: Jag köpte karaktärer till Uncharted 2 Among Theives (ingick Resistance monster, huvudkaraktären i Infamous M.M) och banan Museum till PAIN (blev lite besviken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jag köpte Far Cry 2 åt min brorsa för hans namnsdag han kommer nog bli glad! Jag spoilar för att inte brorsan ska se för han är medlem på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jag köpte Far Cry 2 åt min brorsa för hans namnsdag han kommer nog bli glad! Jag spoilar för att inte brorsan ska se för han är medlem på fuska.se! Du vet att man kan läsa fast det är spoilat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag köpte Far Cry 2 åt min brorsa för hans namnsdag han kommer nog bli glad! Jag spoilar för att inte brorsan ska se för han är medlem på fuska.se! Du vet att man kan läsa fast det är spoilat? Ja ja men jag har varnat honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.