Hoppa till innehåll

2012 Har Spårat Ur Totalt!


Saddam

Rekommendera inlägg

Gäst Theshawty

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

 

Om det blir jordbävningar och jorden spricker upp tror jag att jag pluggar lite matte. Skolan är viktig för framtiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

 

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

 

Om det blir jordbävningar och jorden spricker upp tror jag att jag pluggar lite matte. Skolan är viktig för framtiden.

 

Yupp. Utan en utbildning kan man i stort sett inte göra någonting...förutom svartjobb.

Jag slår vad om att jag håller på med eventuella läxor det datumet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

 

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

Om det blir jordbävningar och jorden spricker upp tror jag att jag pluggar lite matte. Skolan är viktig för framtiden.

 

Yupp. Utan en utbildning kan man i stort sett inte göra någonting...förutom svartjobb.

Jag slår vad om att jag håller på med eventuella läxor det datumet...

 

Yepp, och världen förändras för alltid genom diverse naturkatastrofer(om det är det slutet man tänker sig). Även om skolan rasar sönder så jävlar ska man kunna Matte C för högskolebehörighet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

 

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

Om det blir jordbävningar och jorden spricker upp tror jag att jag pluggar lite matte. Skolan är viktig för framtiden.

 

Yupp. Utan en utbildning kan man i stort sett inte göra någonting...förutom svartjobb.

Jag slår vad om att jag håller på med eventuella läxor det datumet...

 

Yepp, och världen förändras för alltid genom diverse naturkatastrofer(om det är det slutet man tänker sig). Även om skolan rasar sönder så jävlar ska man kunna Matte C för högskolebehörighet

 

 

Se bara på alla flodvågar (och mindre vågar) och smärre jordbävningar som hänt. Alla blir ju så

jävla

uppspelta över det och tror att världen är påväg åt

helvete

...nånstans.

 

Detta är vanliga fenomen, som t.ex. alla 10-tals orkaner i USA. Världen går ju inte under för det. Men jag ska

fan

leva mitt liv som vanligt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten?

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1

 

Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom?

 

Min personliga åsikt är att 2012-svamlet är inget mer än bullshit. Inget kommer hända. Skulle något, mot all min förmodan, hända - så kommer jag leva mitt liv precis som vanligt. Skola, jobb....etc.

Om det blir jordbävningar och jorden spricker upp tror jag att jag pluggar lite matte. Skolan är viktig för framtiden.

 

Yupp. Utan en utbildning kan man i stort sett inte göra någonting...förutom svartjobb.

Jag slår vad om att jag håller på med eventuella läxor det datumet...

Yepp, och världen förändras för alltid genom diverse naturkatastrofer(om det är det slutet man tänker sig). Även om skolan rasar sönder så jävlar ska man kunna Matte C för högskolebehörighet

 

 

Se bara på alla flodvågar (och mindre vågar) och smärre jordbävningar som hänt. Alla blir ju så

jävla

uppspelta över det och tror att världen är påväg åt

helvete

...nånstans.

 

Detta är vanliga fenomen, som t.ex. alla 10-tals orkaner i USA. Världen går ju inte under för det. Men jag ska

fan

leva mitt liv som vanligt ändå.

 

Sen kommer vi till... "2012 världen går under" tänkandet. Tror du inte det träffar just din stad då om nu världen ska "gå under". Då kanske du

för in i rackarns!

bryr dig. Tror inte du bryr dig om skolan om det blir ett

sjuhelsike

jordskalv som skakar hela

järnspikars

stan! Även om de 10

jädra

orkanerna i USA inte rör dig, så kanske orkanen som går rätt igenom ditt

jädrans

hus skakar dig lite. Kanske får dig att inte ha dina vanliga vanor med läxa och framtiden.

 

 

 

Ps. Mina senaste (förutom detta) inlägg har varit sarkasm som du inte kunnat se. Vem fan gör läxor och tänker på att komma in på högskola om hela världen håller på att gå under (igen, om det är det slutet man tror på). Det är inte som att det bara händer de stora städerna eller överallt förutom vart du bor. Klart, 2012 xx-xx så kommer man nog ha vanliga rutiner, men du sa att OM det skulle hända nått så skulle du ändå ha vanliga rutiner. I hur stor skala du menar med "hända nått" vet jag inte, men om man snackar om jordens undergång så går nog inte tsunamin förbi din stad eller orkanerna passerar långt borta.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Jag såg filmen för ett tag sen och det var bara överdrivna specialeffekter. Allt "tänk" omkring 2012, att någonting alltså ska hända, är grundslösa teorier. Btw, självklart förstod jag din sarkasm, men jag tror att du inte förstod min motsarkasm, om man nu kan säga så.

 

 

EDIT: Såg inte att jag multiquotade.

Redigerat av Theshawty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stacka inte quotes, det blir bara en ful 3D-effekt. För övrigt så skulle nog ett minsta jordskalv just den dagen räcka för att en stor del av jordens befolkning skulle få panik. "UPP PÅ BERGSTOPPARNA! NER I DALARNA! UPP PÅ HUSTAKEN! BUNKRA ER I KÄLLARNA!! NU KOMMER JORDEN ATT GÅ UNDER!!!11ETTETTTVÅ"

 

HAHAHA!! :lol: Det ser ut som om den sidan lyckas skrämma upp folk! Det var någon där som påstår att kan har sätt den där planeten Nimburo eller vad den nu heter men att han inte har någon kamera att fota den med! Trollsida.

Förövrigt, ett helt forum för en ynka dag år 2012? :rolleyes:

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Stacka inte quotes, det blir bara en ful 3D-effekt. För övrigt så skulle nog ett minsta jordskalv just den dagen räcka för att en stor del av jordens befolkning skulle få panik. "UPP PÅ BERGSTOPPARNA! NER I DALARNA! UPP PÅ HUSTAKEN! BUNKRA ER I KÄLLARNA!! NU KOMMER JORDEN ATT GÅ UNDER!!!11ETTETTTVÅ"

 

HAHAHA!! :lol: Det ser ut som om den sidan lyckas skrämma upp folk! Det var någon där som påstår att kan har sätt den där planeten Nimburo eller vad den nu heter men att han inte har någon kamera att fota den med! Trollsida.

Förövrigt, ett helt forum för en ynka dag år 2012? :rolleyes:

 

Som sagt så är 2012-ryktena grundslösa teorier. Det har funnits ett fåtal (om inte flera) domedagsteorier i tidens historia och inte en enda har visat sig vara sann.

Jag tror att det kommer vara en dag som alla andra. Med en början, ett slut och en fortsättning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer leva den dagen som alla andra dagar i mitt liv. Kommer kanske skoja om att idag går jorden under med kompisar och sånt :lol:

 

Men dommedagar är hemska dagar även om man inte tror på dom som jag tex.

Även fasst jag inte tror på dom är det en gansa annorulnda dag. När sånna dommedags dagar har blivit så kännda som 2012 så är det vanligt att många jorden runt tar självmord. 2008 minns jag att jorden skulle gå under. På nyheterna dagen efter så sa dom att många unga och gammla hade tagit självmord. Många av dom hade ju så mkt att uppleva i deras liv.

 

Men annars brukar jag inte bry mig om dommedagar. Dom är ju fake trots allt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Jag kommer leva den dagen som alla andra dagar i mitt liv. Kommer kanske skoja om att idag går jorden under med kompisar och sånt :lol:

 

Men dommedagar är hemska dagar även om man inte tror på dom som jag tex.

Även fasst jag inte tror på dom är det en gansa annorulnda dag. När sånna dommedags dagar har blivit så kännda som 2012 så är det vanligt att många jorden runt tar självmord. 2008 minns jag att jorden skulle gå under. På nyheterna dagen efter så sa dom att många unga och gammla hade tagit självmord. Många av dom hade ju så mkt att uppleva i deras liv.

 

Men annars brukar jag inte bry mig om dommedagar. Dom är ju fake trots allt :D

Domedagar är inte fejk, men teorierna är.

 

OT: Det heter inte "ta självmord". Det heter "begå självmord".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror ju också på hur man tolkar domedagen, folket i Haiti kanske klassar den dagen som domedag.

 

Men det roliga är att ingen eller inget av de sakerna som de 2012 troende använder som bevis för att en domedag skall ske 21 Dec 2012 säger någonting om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...