GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Man kör väl ändå inte som Master Chief i Reach?Har jag sagt det, eller? Quotade jag dig eller? :_ Jag kan väl fråga om man kommer köra som Master Chief oavsätt vad du säger i oavstående inlägg, jesus fuckin christ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Som jag sade tidigare, -117 var inte den enda av spartanerna. Och enligt trailern så handlar spelet om nå' andra spartaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Man kör väl ändå inte som Master Chief i Reach? Har jag sagt det, eller? Quotade jag dig eller? :_ Jag kan väl fråga om man kommer köra som Master Chief oavsätt vad du säger i oavstående inlägg, jesus fuckin christ.. Då skulle du formulerat frågan annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Man kör väl ändå inte som Master Chief i Reach? Har jag sagt det, eller? Quotade jag dig eller? :_ Jag kan väl fråga om man kommer köra som Master Chief oavsätt vad du säger i oavstående inlägg, jesus fuckin christ.. Då skulle du formulerat frågan annorlunda. Varför då? Jag undrade bara om man kommer köra som Master Chief, och jag var väldigt tveksam på de, så jag formulera frågan som om de var tveksamt att man skulle köra som Master Chief. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.