BlueUmbreon Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 jag spelade men nån hackade min gubbe som var en lvl 102 mage =( men jag orkade inte börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Det är typ som en kopia av WOW ... Och wow suger... Fiesta är gratis ... WOW kostar.. Så det borde vara mkt dåligare!!! Nej spelar inte de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Det är typ som en kopia av WOW ... Och wow suger... Fiesta är gratis ... WOW kostar.. Så det borde vara mkt dåligare!!! Nej spelar inte de...Inte riktigt... Men lite liknar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Går ju inte att skapa en ny gubbe... Står typ att de inte stöder användning från mitt land eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Det är typ som en kopia av WOW ... Och wow suger... Fiesta är gratis ... WOW kostar.. Så det borde vara mkt dåligare!!! Nej spelar inte de...Inte riktigt... Men lite liknar det. Ganska riktigt är det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Går ju inte att skapa en ny gubbe... Står typ att de inte stöder användning från mitt land eller nått. Outspark stödjer inte Europa längre. Endast Nord Amerika, och det förblir så för alltid. Vill du spela Fiesta så ska du spela Gamigo's version ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roii Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag spelar på den engelska servern på gamigo ^^ Riktigt kul spel enligt mig, men så är det också det första (och enda) spelet av den här sorten jag spelar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 jag spelar 43 cleric Erevion ,44 archer Drufix ,45 fighter Zufix ,1 mage Grulk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 ser ut som om dem är byggda av plast O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Spelade förut, har inte haft tid nu på senaste. Rätt kul, svampen är kunglig.Nice, Vilken server :P? Och vilka lvlar? som sagt, spelar inte längre, men jag var väl nånstans runt lvl 20 och 30 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 håller på att ladda ned det nu, hoppas på att det är bra. NoMercy; vilken server kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 håller på att ladda ned det nu, hoppas på att det är bra. NoMercy; vilken server kör du på?Bijou Ftw ;). Vi dödade först Succebus Karen! =DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.