WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Du kanske ska fråga i din skola? DEt finns kanske någon som gillar Metal där och kan lära sig spela gitarr eller något annat? De flesta på fuska bor typ i Göteborg...Går redan på lektioner för det, men vi har jävligt kasss lärare, också är det bara noobs i min grupp. =/ NoMercy är ledig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ska ni inte ha någon trumpetare? :( Eller cellist? :( Och vi får ju inte glömma det allra viktigaste i ett band; en som spelar triangel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ska ni inte ha någon trumpetare? :( Eller cellist? :( Och vi får ju inte glömma det allra viktigaste i ett band; en som spelar triangel! :) De ska väl göra en triangel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Du menar trio? Det har jag ingen aning om, men jag snackade om instrumentet triangel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Pfft, gurka är det viktigaste instrumentet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Pfft, gurka är det viktigaste instrumentet någonsin! what he said ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Pfft, gurka är det viktigaste instrumentet någonsin!Föredrar nog squash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Man kan ju pröva att göra en gurktriangel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Lägger man till en cowbell i en låt, så blir låten automatiskt bra. Det vet väl vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Där har vi det. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Lägger man till en cowbell i en låt, så blir låten automatiskt bra. Det vet väl vem som helst. får mig genast att tänka på men förövrigt så är väl luleå ganska känt för att odla metalungar. Har ni inte nån kulturskola där du kan gå på jakt? Om du verkligen brinner för att få ihop ett metalband vid 12 års ålder och du letar efter basist och sångare så tror jag att den smidigaste vägen att uppfylla din dröm istället är att leta efter en ny gitarrist och ta på dig sång och basrollen själv tills vidare så att ni faktiskt kan börja lira. Kan tänka mig att många i din ålder hellre vill spela gitarr än bas, speciellt om det är mer hårdkokt musik. Finns nog ett par hungriga gitarrister i luleå, du själv är ju ett bra exempel. Då får man ibland kanske offra sig för att få ihop sättningen tills man hittare ett bättre alternativ. Redigerat 24 Februari 2010 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.