Hoppa till innehåll

Iphone Frågor.


JingleHell
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo, har nyss köpt en Iphone 3GS 32GB. Har ett par frågor som jag hoppas ni kan svara på.

 

1. Var sätter man in SIM-kortet?

2. Köpte även Invinsible shield för att skydda. Det uppstod en massa "luftbubblor", försvinner dessa?

3. Angående Invinsible shield, jag satte på den för cirkus 3 timmar sedan. Är det fritt fram att ladda telefonen och köra igång eller bör jag vänta?

 

Tack så hemskt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Längst upp, du får öppna grejjen med den lilla pinnen som ligger i paketet.

 

2. Vet inte, har ingen.

 

3. Vet inte vad invisible shield är så, men det ska väl gå? Jag laddade den när jag fick den.

Invinsible shield är en sorts plast du sätter på fram och baksidan av din Iphone för maximalt skydd.

Tack för svaret :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL!

Titta i manualen du fick med ;)

 

Sen med plasten så kan man spruta på lite vatten från en vattenkanna(om du fattar vad jag menar..). Sen så blir det lättare att få ut luften genom att pressa ut den till kanterna. Sen så Låter du bara vattnet torka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs manualen yao.

 

Har läst den men hittade ingenting :S Måste missat något men orkar inte leta igenom hela manualen igen.

 

LOL!

Titta i manualen du fick med ;)

 

Sen med plasten så kan man spruta på lite vatten från en vattenkanna(om du fattar vad jag menar..). Sen så blir det lättare att få ut luften genom att pressa ut den till kanterna. Sen så Låter du bara vattnet torka.

Ok tack :) Men det är bara att ladda och köra på eller?

Redigerat av JingleHell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...