Fjeddo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Tjena! Vet någon nån sida där man kan köpa Counter Strike 1.6 och Counter Strike Source för ett bra pris via Swedbank Internetbank. Jag vill helst ha så att man bara får en kod som man aktiverar via steam, inte så att jag får hem en skicka, fodral mm. Tacksam för snabba svar!! Redigerat 14 Februari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Steam?Man kan inte betala via Swedbank's Internetbank där =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Offgamers. be dina föräldrar eller nå, eller fixa fram 239kr & köp ett spendon kort på pressbyrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Steam?Man kan inte betala via Swedbank's Internetbank där =/. Har du Visa Ung? Då går det inte att betala på internet någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Steam? Man kan inte betala via Swedbank's Internetbank där =/. Har du Visa Ung? Då går det inte att betala på internet någonstans. Han har väll ungdomskonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Steam? Man kan inte betala via Swedbank's Internetbank där =/. Har du Visa Ung? Då går det inte att betala på internet någonstans. Nej, mina föräldrar ska betala med Swedbank's internetbank eller vad det nu heter. Så att man slipper använda kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Kolla CDON.Com jag fixade Modern Warfare 2 därifrån genom att ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Varför åker du inte bara och köper ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Varför åker du inte bara och köper ett?Mycket dyrare, iaf här där jag hör :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.