GrunMatare Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Kunna skicka grejer via en post så jag kan skicka exempel ett svärd till min kompis så går han till posten och hämtar det. Det skulle vara nåt jag skulle vilja ha anvils i lumbridge vid ungnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^ det skulle bli för enkelt typ eller för bra, JaGeX du vet, gillar att krångla till saker ^^ men det skulle va najs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^Finns ju vid gnome stronghold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^På väg mot fish colony, är där typ 10 Yews som alltid är lediga, hugg där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^På väg mot fish colony, är där typ 10 Yews som alltid är lediga, hugg där... Tack för tipset ;) (Spelar runescape för att tjäna pengar inte för underhållning) Redigerat 5 Mars 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 göra så man kan styra gubben med tangenterna istället för musen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 göra så man kan styra gubben med tangenterna istället för musen :)Då måste man ju trycka enter eller något för att prata och det har jag aldrig gillat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 göra så man kan styra gubben med tangenterna istället för musen :)Då måste man ju trycka enter eller något för att prata och det har jag aldrig gillat. Det e sämst när man har spelat Rs och ska spela typ Wow eller WC3 eller nått.. man glömmer trycka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 tvärtom för mig, nu har jag problem med kontrolerna i rs efter att jag kört wow i 1,2 månader :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 tvärtom för mig, nu har jag problem med kontrolerna i rs efter att jag kört wow i 1,2 månader :)Ja, det e lika illa, då öppnas QC hela jävla tiden >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg