Friday Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Redigerat 17 Februari 2010 av FridayPanda Citera
Torcida Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Skrivet 17 Februari 2010 Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk? Citera
Friday Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Skrivet 17 Februari 2010 Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet. Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk? Vad ska jag vara avundsjuk på? Citera
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Skrivet 19 Februari 2010 Seriöst, hur orkar ni hålla på att bråka om vem som ska ha alla fm? Skit i det, kan ingen mod bara låsa tråden? Citera
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Skrivet 19 Februari 2010 Jag behöver ju FM för att få våran grupp att växa D= Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.