Friday Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Redigerat 17 Februari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet. Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär. Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk? Vad ska jag vara avundsjuk på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Aja, men vem ska få alla FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Seriöst, hur orkar ni hålla på att bråka om vem som ska ha alla fm? Skit i det, kan ingen mod bara låsa tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag behöver ju FM för att få våran grupp att växa D= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.