MegaSvampen Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 hjolulle heter jag på steam, feel free. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Kör ni CS:S? För jag kanske joinar då. Såklart vi spelar CS:S ^^Vad är ditt steam namn? User172 Har addat dig redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Jag är inte så jätte aktiv på Fuska.se just nu så om ni ska få tag på mej så adda: commander98 på steam och skriv att ni är intresserade att joina klanen. Tack och hej! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Klanen har ändrat till EpicAwesomeGaming...samma regler endå...adda mej eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolisxd Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Jag vill gå med och jag heter wictor946 på steam jag kör tf2 css ailen swarm garrys mod och massa andra spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Tja mannen jag heter Jeakov (på steam då) spelar tf2 och kanske cs:s inom snar framtid..feel free to add! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 27 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2012 Är gärna med om ni spelar dota 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.