Hayna Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Nàr jag fòrsòker gòra snabel a sa kommer detta ² och kan jag inte skriva èàò Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Dra en alt+shift och testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hände mig också en gång. Starta om datorn så ska du se att det löser sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 jag tror du har råkat komma åt numlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 jag tror du har råkat komma åt numlock.Nej har pè numlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Startat om datorn?Funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 nere på menyn ska det stå SV du har säkert ändrat till ENG (svenska och engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Provade du alt+skift som Hivee sa? Det byter språk på tangentbordet, man råkar ofta komma åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.