Rhino Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hur får man det? alltså snabbt. jag går inte på en sport. Har inge tid och lust att gå på nånting som fotboll/bandy. Men kan ni nåt bra tips på hur man får magmuskler? vill ha seriöst svar. Seriöst tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 "Hur får man magmuskler?", haha jadu. Pröva göra situps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Situps, eller gym. Om du inte har tålamod kan du alltid pröva anabola :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Googla XD! Vad tror du? Situps, och såna träningar ger resultat... Sen om du vill ha snabbare resultat så kan du ta pulver. Redigerat 17 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Situps, eller gym. Om du inte har tålamod kan du alltid pröva anabola :rolleyes: Anabola = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Situps, eller gym. Om du inte har tålamod kan du alltid pröva anabola :rolleyes: Anabola = ? Inte så värst bra på att googla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Löpning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.500? :s Löpning är inte helt fel. men har inga bra ''spår'' där ja bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Löpning ger väl ändå minimal muskeluppbyggnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Löpning ger väl ändå minimal muskeluppbyggnad?Man kan ju kombinera med magövningar också. Men är man bara ute efter konturer av magrutor så duger löpning mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 En unge på 11 bast klarar aldrig 500 RIKTIGA situps, jag är relativt vältränad med extrema magmuskler och mitt rekord är nästan 600 med 10kg. Löpning är till för kondition och fettförbränning, dock bättre att gå vid fettförbränning. Om du vill ha magruter ska du såklart träna magen, men vill du ha det snabbt ska du även ha lite underhudsfett. Är du liten och spinkig går det nog på 1 månad om du tar det seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.