Gäst CrazyCake Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Du kan ha en 1.2 ghz processor med 100 fps i cs. Grejen är graffekortet, minst 256 mb om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 VÄNTA! jag märkte att jag hadde ett 256mb grafikkort ! :D men de laggar ändå , asså grejen är alltid när jag startar cs och sen kör i typ 30 minuter, så börjara det lagga lite itaget sen efter nån timma så laggar det skittttt! (kom ihåg att jag har en laptop) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 VÄNTA! jag märkte att jag hadde ett 256mb grafikkort ! :D men de laggar ändå , asså grejen är alltid när jag startar cs och sen kör i typ 30 minuter, så börjara det lagga lite itaget sen efter nån timma så laggar det skittttt! (kom ihåg att jag har en laptop) Då är det att din laptop blir överhettad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonb Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Du laggar när vi kör pcw, buuuuuuhuuhu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 VÄNTA! jag märkte att jag hadde ett 256mb grafikkort ! :D men de laggar ändå , asså grejen är alltid när jag startar cs och sen kör i typ 30 minuter, så börjara det lagga lite itaget sen efter nån timma så laggar det skittttt! (kom ihåg att jag har en laptop) Då är det att din laptop blir överhettad. hur löser man det problemet då :(? Ska jag köpa en laptop kylare? och tack att du svarar på mina frågor, riktigt schysst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Du kan ha en 1.2 ghz processor med 100 fps i cs. Grejen är graffekortet, minst 256 mb om det går. Du måste inte minst ha 256 mb, Bror ju på vad det är för grafikkort med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 VÄNTA! jag märkte att jag hadde ett 256mb grafikkort ! :D men de laggar ändå , asså grejen är alltid när jag startar cs och sen kör i typ 30 minuter, så börjara det lagga lite itaget sen efter nån timma så laggar det skittttt! (kom ihåg att jag har en laptop) Då är det att din laptop blir överhettad. hur löser man det problemet då :(? Ska jag köpa en laptop kylare? och tack att du svarar på mina frågor, riktigt schysst :) ja borde funka med en bra kylare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Har beställt en kylare nu :) blev 200kr då, hoppas den hjälper :) Och du som undra vad jag har för grafikkort, så äre en SiS Marge tror jag att den hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Stort problem med laptops att dom brukar sega ner processorn och/eller grafikkortet när dom blir varma för att inte överhettas.. Min kompis hade samma problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Stort problem med laptops att dom brukar sega ner processorn och/eller grafikkortet när dom blir varma för att inte överhettas.. Min kompis hade samma problem. Så de kommer bli bra med kylare :D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonb Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Det borde hjälpa med en ny kylare, men rekommenderar att spara till en stationär p.ga att laptops egentligen inte är till för att spela spel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag har ett 96 mb grafikkort, Och datorn kör på med 40-50 fps, 20 i smoke och 20 på surf och zombiemod banor. Så ett 64 mb kort klarar inte 60 fps. Prestanda mäts inte i Mb -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg