Gäst DarkLight Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Vet ingen o.o? På vilket sätt laggar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Vet ingen o.o? På vilket sätt laggar det? Går en bit "hack" ..... sen igen "hack" , ungefär så fast hela tiden. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Vet ingen o.o? På vilket sätt laggar det? Går en bit "hack" ..... sen igen "hack" , ungefär så fast hela tiden. :angry: Så ingen vet? Om nån gör så det slutar lagga ger jag den 230 fm. Kanske får en del mer intresserade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag vet faktiskt inte vad det kan vara, men du kan väl testa att inte spela på så hög upplösning... Bara en gissning men. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag vet faktiskt inte vad det kan vara, men du kan väl testa att inte spela på så hög upplösning... Bara en gissning men. :)Jag har provat på högsta, minsta, mellan och allt skit, samma problem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag vet faktiskt inte vad det kan vara, men du kan väl testa att inte spela på så hög upplösning... Bara en gissning men. :)Jag har provat på högsta, minsta, mellan och allt skit, samma problem :( Kan ju vara ditt grafikkort, som inte klarar av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela. ;) jag tipsar er om att köpa en 4 kärnig dator 2.8 GHZ 512 mb (eller mer) Grafikkort En dell Och Windows 7 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela. ;) jag tipsar er om att köpa en 4 kärnig dator 2.8 GHZ 512 mb (eller mer) Grafikkort En dell Och Windows 7 ;) "En dell" hoppas du skämtar asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 ^det gör han inte (quote prylen har slutat funka) OnT: hur hög ping har servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 ^det gör han inte (quote prylen har slutat funka) OnT: hur hög ping har servrarna? 15-100 o.o? Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela.T.ex vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela.T.ex vad? Msn, skype (om du nu inte snackar med någon), och liknande processer/program som du inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.