Gäst CrazyCake Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Högerklicka på hl i aktivitetshanteraren. Ta "Ange pririotet" Och ta Högre än normal eller Hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Högerklicka på hl i aktivitetshanteraren. Ta "Ange pririotet" Och ta Högre än normal eller Hög. Okej ska testa Testa stänga av onödiga processeer i bakgrunden sen prova spela. T.ex vad? Msn, skype (om du nu inte snackar med någon), och liknande processer/program som du inte behöver. Jag har inte ens dom programmen installerad på datorn. Jag stängde av massa program men laggar fortfarande.. Laggar fortfarande :(. :( :( En till sak, Min ping (Latency) är schysst, 15-30. Men fps är 30.... >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Funkade det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Funkade det jag sa?NEJ MEN JAG PROVADE EN ANNAN SKA OCH JAG SLUTADE LAGGA !!!! YIPPIIIII Jag gick till google, "How to increase fps in cs 1.6". Hittade ett forum. Såg att man skulle skriva "devolper 1" Typ. Jag provade det. Det funkade. Jag är full av lycka. för att vara snäll skickar jag 50 fm till alla som gav tips till att sluta lagga ;) EDIT: ------------------------------------------------------------------------------ FAN FAN FAN FAN FAN FAN. Förlåt för svordomar :(. Men jag började lagga igen efter 30min -.-. Redigerat 25 Februari 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Okej. Men då har developer ändras igen. Skriv developer 1 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Jag håller på att virusskanna och jag har hittat 1 virus just nu. Det kanske är det som är banditen :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Neeej :(. Jag laggar fortfarande..... Jag har nu alltid developer 1 och jag laggar.. Fuck my computer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.