FreakyStyley Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) Tja, köpte Cod Mw2 för några dagar sedan. Singleplayer funkar 100% laggfritt men när jag kör multiplayer laggar det som in i helvete. Jag har ett 24 mbit adsl bredband om det är till någon nytta. Tack i förhand. Flea EDIT: Fps;en ligger på 10-30 i multiplayer och ca 80 i singleplayer. Redigerat 20 Februari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Har du öppen NAT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 MW2's host selection är inte bra heller. 4 pinnar kan innebära en jäkla massa lagg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 vilken grafik kör du på? kan betyda lite på den. när jag kör med lägsta laggar det som fan, men när jag kör med högsta laggar det inte. TRO MIG, DET ÄR SANT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 vilken grafik kör du på? kan betyda lite på den. när jag kör med lägsta laggar det som fan, men när jag kör med högsta laggar det inte. TRO MIG, DET ÄR SANT. då är nog din dator cp för det är tvärt om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Konstigt, alla gånger det inte har laggat (3 ggr :_) så har jag chattat med min polare på Skype. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Konstigt, alla gånger det inte har laggat (3 ggr :_) så har jag chattat med min polare på Skype.min dator startas om om jag lirar cod och snackar på skype :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firkdazze Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Har du öppen NAT? jag har samma problem kan du hjälpa mej om du fixar det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Har fixat det nu. Sätter bara på Skypes prov telefon så kan jag spela laggfritt. Jävligt konstigt, huh? Tack alla som svarat! Redigerat 2 Mars 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 SJUKT konstigt att du har så extremt mycket mer FPS i singleplayer. :S 10-30 i MP verkar inte särskilt spelbart, skulle nästan säga att 60 är minimum och konstant 125 är rekommenderat för att kunna sikta, hoppa och röra dig på rätt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg