FreakyStyley Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) EDIT: NEJ NU FAN HAR DET BÖRJAT LAGGA IGEN :_ Redigerat 20 Februari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Laggar du nätverksmässigt eller har du låg fps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Fps, ligger runt 10-30 fps. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Dra ner på alla grafik inställningar, alternativt uppgradera datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Dra ner på alla grafik inställningar, alternativt uppgradera datorn.Drog ned inställningarna till det lägsta, laggade ändå. Men om det funkar felfritt i singleplayer borde väll fps en vara lika höga som i singleplayer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Dra ner på alla grafik inställningar, alternativt uppgradera datorn.Drog ned inställningarna till det lägsta, laggade ändå. Men om det funkar felfritt i singleplayer borde väll fps en vara lika höga som i singleplayer? Tänkte mest ifall inställningarna mellan singel och multi var olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Du har nog otur och hamnar med dåliga hosts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Du har nog otur och hamnar med dåliga hosts.Det är långt ifrån det, om jag får fråga dig: Har du ens mw2?Jag kan tänka mig att det är hur Banorna är gjorda, enligt vad jag tror så äre säkert att dom har dratt ner dimman över i singleplayer o lagt mer i multiplayern (som i battlefield bad company 2 multiplayer beta) Jag får samma fps som i single player och i multiplayer... Du kan testa med att använda nVidias Kontrollpanel genom att ta på de lägsta grafikinställningar där med och bara ha 640x480 - 1024x768 i bildskärmsupplösning, det brukar lösa de flesta lagproblemen vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Du har nog otur och hamnar med dåliga hosts.Det är långt ifrån det, om jag får fråga dig: Har du ens mw2?Jag kan tänka mig att det är hur Banorna är gjorda, enligt vad jag tror så äre säkert att dom har dratt ner dimman över i singleplayer o lagt mer i multiplayern (som i battlefield bad company 2 multiplayer beta) Jag får samma fps som i single player och i multiplayer... Du kan testa med att använda nVidias Kontrollpanel genom att ta på de lägsta grafikinställningar där med och bara ha 640x480 - 1024x768 i bildskärmsupplösning, det brukar lösa de flesta lagproblemen vad jag vet. Prövade det, och det laggade mycket mindre. Tack!Men jag skulle ändå vilja ha mer tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Du har nog otur och hamnar med dåliga hosts.Det är långt ifrån det, om jag får fråga dig: Har du ens mw2?Jag kan tänka mig att det är hur Banorna är gjorda, enligt vad jag tror så äre säkert att dom har dratt ner dimman över i singleplayer o lagt mer i multiplayern (som i battlefield bad company 2 multiplayer beta) Jag får samma fps som i single player och i multiplayer... Du kan testa med att använda nVidias Kontrollpanel genom att ta på de lägsta grafikinställningar där med och bara ha 640x480 - 1024x768 i bildskärmsupplösning, det brukar lösa de flesta lagproblemen vad jag vet. jupp, jag har mw2. 50% av alla servrar jag hamnar på är laggiga som in i helvete. ( Oftast bara ~2 staplar för alla spelare på servern. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Jag satte på Gamebooster, det funkar felfritt då. Skitkul spel! :D Tack för hjälpen iaf! EDIT: Helvete, det har börjat lagga igen Redigerat 20 Februari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Då får du nog köpa ny dator. Om det inte är så att du har massa elaka virus som slukar processor kraft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg