Hoppa till innehåll

Cod Mw2

FreakyStyley

Rekommendera inlägg

Dra ner på alla grafik inställningar, alternativt uppgradera datorn.

Drog ned inställningarna till det lägsta, laggade ändå. Men om det funkar felfritt i singleplayer borde väll fps en vara lika höga som i singleplayer?

Tänkte mest ifall inställningarna mellan singel och multi var olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har nog otur och hamnar med dåliga hosts.

Det är långt ifrån det, om jag får fråga dig: Har du ens mw2?

Jag kan tänka mig att det är hur Banorna är gjorda, enligt vad jag tror så äre säkert att dom har dratt ner dimman över i singleplayer o lagt mer i multiplayern (som i battlefield bad company 2 multiplayer beta) Jag får samma fps som i single player och i multiplayer... Du kan testa med att använda nVidias Kontrollpanel genom att ta på de lägsta grafikinställningar där med och bara ha 640x480 - 1024x768 i bildskärmsupplösning, det brukar lösa de flesta lagproblemen vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tänka mig att det är hur Banorna är gjorda, enligt vad jag tror så äre säkert att dom har dratt ner dimman över i singleplayer o lagt mer i multiplayern (som i battlefield bad company 2 multiplayer beta) Jag får samma fps som i single player och i multiplayer... Du kan testa med att använda nVidias Kontrollpanel genom att ta på de lägsta grafikinställningar där med och bara ha 640x480 - 1024x768 i bildskärmsupplösning, det brukar lösa de flesta lagproblemen vad jag vet.

Prövade det, och det laggade mycket mindre. Tack!

Men jag skulle ändå vilja ha mer tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jupp, jag har mw2. 50% av alla servrar jag hamnar på är laggiga som in i helvete. ( Oftast bara ~2 staplar för alla spelare på servern. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...