Gäst CrazyCake Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Det är cs 1.6 han menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Ja hur blir det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Ja hur blir det ?Det blir inget av det som ni kanske har märkt, jag har slutat spela cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Ja hur blir det ?Det blir inget av det som ni kanske har märkt, jag har slutat spela cs. O kej ja vil bli medlemm ja e high-pro på cs 1.6 men ja kör de i smyg ja får itne köra våld sama spel egen tligen men ja e re bell ja gör de ändå de är kul ja är me i SK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Ja hur blir det ? Det blir inget av det som ni kanske har märkt, jag har slutat spela cs. O kej ja vil bli medlemm ja e high-pro på cs 1.6 men ja kör de i smyg ja får itne köra våld sama spel egen tligen men ja e re bell ja gör de ändå de är kul ja är me i SK! Seriöst -.- Det är ganska uppenbart att du trollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Ja hur blir det ? Det blir inget av det som ni kanske har märkt, jag har slutat spela cs. O kej ja vil bli medlemm ja e high-pro på cs 1.6 men ja kör de i smyg ja får itne köra våld sama spel egen tligen men ja e re bell ja gör de ändå de är kul ja är me i SK! HAHA! Åååh jag dör av skratt. Drog en print på den där, Lite natthumor skadar inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg