Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

12?

Det är ju ännu mer op! :P

Tycker du verkligen USP .45 är OP? Håller inte med dig, däremot är den bra, fick faktiskt min första omnicide med den på HC Ricochet: HQ Pro på Wasteland, var dock mycket tur inblandat ;)

Skrivet

12?

Det är ju ännu mer op! :P

Tycker du verkligen USP .45 är OP? Håller inte med dig, däremot är den bra, fick faktiskt min första omnicide med den på HC Ricochet: HQ Pro på Wasteland, var dock mycket tur inblandat ;)

vad är omnicide? ^^
Skrivet

Det var ju DeathMetal som sa att han gjorde det.

aha, men iallafall. hur lyckas man?

Alla kommer väl och stormar, antagligen hade han typ Akimbo. Men, man blir imponerad.
Gäst Noodles
Skrivet

Men herrejävlar va ni tjatar emot, xpliT har rätt, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop, bara i Care Package. Ni ser bara så jävla dumma ut när ni säger att eran kompis fick det eller att ni själva har fått det 5 gånger. Fixa bevis innan ni säger emot igen.

Till Noodles, Counter-UAV skickar också upp ett plan och den kan faktiskt vara användbar, speciellt i Free-For-All.

Aa, jag skrev ju att den är användbar. UAV också till och med.
Skrivet

Men herrejävlar va ni tjatar emot, xpliT har rätt, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop, bara i Care Package. Ni ser bara så jävla dumma ut när ni säger att eran kompis fick det eller att ni själva har fått det 5 gånger. Fixa bevis innan ni säger emot igen.

Till Noodles, Counter-UAV skickar också upp ett plan och den kan faktiskt vara användbar, speciellt i Free-For-All.

Aa, jag skrev ju att den är användbar. UAV också till och med.

Vet att du sa det, höll bara med ;)

• Skapa ny...