Hoppa till innehåll

Bästa Emgancy Airdrop?


MW2
 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt bästa nu är på Rundown.

 

1 x AC130

1 x Chopper Gunner

2 x Predator missile(s)

 

Det sorgliga är dock att jag kallade in min Emergency Airdrop vid den där bensinmacken(?) Tja, det var ju inget fel med det, men kallade in den vid sidan om, in mot hörnet, (svårt att förklara) Så min AC130 & Chopper Gunner hamnade på taket av bensinmacken(?). Tror att jag spenderade nån minut med att försöka få ner dom. Hoppade som en idiot, etc. :P

Synd att mina predator's klarade sig medan min AC130 & CG fastnade... Varför, ooh, varför kunde det inte ha varit tvärtom? Ve och fasa! *Dramatisk*.

 

Anyhoo, det har varit mitt bästa.. Synd att jag inte fick använda två av dom bara. :P

Haha, körde på Underpass med Emergency Airdrop, sen när jag fick det så var jag ju lite för ivrig med att slänga ut det, paketen landade uppe på bron trots att mina kompisar sa till mig att akta så det inte kommer på bron, jävla dumt speciellt eftersom det va en pave low i en av dem. Sen några timmar senare kommer underpass igen, då körde vi SnD och jag fick Care Package, nästa runda när vi började så kastade jag den direkt, vad händer då? Jo, den landar uppe på bron igen och det var en jävla AC130, fyfan va dum jag kände mig x) måste säga att jag inte är så van med care package eftersom jag aldrig kör med det hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Haha, körde på Underpass med Emergency Airdrop, sen när jag fick det så var jag ju lite för ivrig med att slänga ut det, paketen landade uppe på bron trots att mina kompisar sa till mig att akta så det inte kommer på bron, jävla dumt speciellt eftersom det va en pave low i en av dem. Sen några timmar senare kommer underpass igen, då körde vi SnD och jag fick Care Package, nästa runda när vi började så kastade jag den direkt, vad händer då? Jo, den landar uppe på bron igen och det var en jävla AC130, fyfan va dum jag kände mig x) måste säga att jag inte är så van med care package eftersom jag aldrig kör med det hehe.

Hahaha, själv kör jag rätt ofta med Care Package, (är en som inte får så höga Killstreaks :P).

Dvs på "Maps" där man sort of kan ta skydd medans man kallar in en.

Hursomhelst, det där har hänt mig ett par gånger med Emergency Airdrop(s) & Care package(s) på Underpass.

Glömmer att alltid kolla var den jämrans bron är.

Nåja, kul ibland endå, när man lyckas få nyfikna personer i det andra laget, (pratar i detta fall om Team Deathmatch), som kommer för att försöka sno 'paketen' (tills de faktiskt märker att de är på bron). Lätta att plocka en efter en då i bästa fall. Nu har detta bara hänt mig en gång, men fortfarande rätt kul. :P

Redigerat av YaTwice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, körde på Underpass med Emergency Airdrop, sen när jag fick det så var jag ju lite för ivrig med att slänga ut det, paketen landade uppe på bron trots att mina kompisar sa till mig att akta så det inte kommer på bron, jävla dumt speciellt eftersom det va en pave low i en av dem. Sen några timmar senare kommer underpass igen, då körde vi SnD och jag fick Care Package, nästa runda när vi började så kastade jag den direkt, vad händer då? Jo, den landar uppe på bron igen och det var en jävla AC130, fyfan va dum jag kände mig x) måste säga att jag inte är så van med care package eftersom jag aldrig kör med det hehe.

Hahaha, själv kör jag rätt ofta med Care Package, (är en som inte får så höga Killstreaks :P).

Dvs på "Maps" där man sort of kan ta skydd medans man kallar in en.

Hursomhelst, det där har hänt mig ett par gånger med Emergency Airdrop(s) & Care package(s) på Underpass.

Glömmer att alltid kolla var den jämrans bron är.

Nåja, kul ibland endå, när man lyckas få nyfikna personer i det andra laget, (pratar i detta fall om Team Deathmatch), som kommer för att försöka sno 'paketen' (tills de faktiskt märker att de är på bron). Lätta att plocka en efter en då i bästa fall. Nu har detta bara hänt mig en gång, men fortfarande rätt kul. :P

 

allt detta påminer mig om när jag kallade in min första Emergency Airdrop

Jag trodde det var som Care Package fast man hade högre chans att få bättre

så jag slängde dig i Qarry vid tunnorna som man kan spränga i ena hörnet och vips så var AC130, Chopper Gunner, Pavelow och Prededor utanför banan så jag fick inte nånting :P

8killstreak helt i onördan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte fått nuke i en EA men en kille på nån hemsida har visat att man kan få det men det är en chans på biljoner att man får det.

Min bästa EA: 2 Chopper Gunners, 1 EMP och Resupply :rolleyes:

PS DET GÅR ATT FÅ ALLA KS SÅ SLUTA BRÅKA!!

Det var det jag hade å säga :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte fått nuke i en EA men en kille på nån hemsida har visat att man kan få det men det är en chans på biljoner att man får det.

Min bästa EA: 2 Chopper Gunners, 1 EMP och Resupply :rolleyes:

PS DET GÅR ATT FÅ ALLA KS SÅ SLUTA BRÅKA!!

Det var det jag hade å säga :lol:

om du inte har bildbevis på det så tror jag inte dig, för infinity ward har själva sagt att det inte går att få nuke i ett care package eller emergency airdrop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska svårt att få bra KS på Estate, p.g.a befängt spawn.

Tycker du? Ha en tactical insertion i källaren, sedan spring runt i huset med en ljuddämpad SMG. Funkar väldigt bra. Riktigt skoj att döda alla campers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

OMGFacts:

 

# 8 Kills

Emergency Airdrop

Description: Calls in a cargo plane that drops 4 Care Packages.

 

Try to avoid situations where the packages land outside the map. The plane always comes from the opposite direction you're facing (when throwing the red signal flare) and flies in a straight line.

 

Care Packages, Emergency Airdrops, EMPs and Tactical Nukes can't be acquired from the packages. Below are the drop rates:

 

12% - Ammo

12% - UAV

16% - Counter-UAV

16% - Sentry Gun

14% - Predator Missile

10% - Precision Airstrike

5% - Harrier Strike

5% - Attack Helicopter

3% - Pave Low

3% - Stealth Bomber

2% - Chopper Gunner

2% - AC-130

 

# 9 Kills

 

källa: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multi...er/killstreaks/

 

 

____________________

Det står # 9 Kills för att visa att det e 9 Kills (Pave low stealth bombii)

:D (<3 stealth bombii)

 

Det bästa jag fått e 2 ac-130's 1 stealth bombii och 1 sentry gun (JAG VET ATT DET HETER STEALTH BOMBER!)

Redigerat av IlyUJessica
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...