DonaldDuck Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 12? Det är ju ännu mer op! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 12? Det är ju ännu mer op! :P Tycker du verkligen USP .45 är OP? Håller inte med dig, däremot är den bra, fick faktiskt min första omnicide med den på HC Ricochet: HQ Pro på Wasteland, var dock mycket tur inblandat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 12? Det är ju ännu mer op! :P Tycker du verkligen USP .45 är OP? Håller inte med dig, däremot är den bra, fick faktiskt min första omnicide med den på HC Ricochet: HQ Pro på Wasteland, var dock mycket tur inblandat ;) vad är omnicide? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Döda hela fiendelaget på 10 sekunder. (En challenge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Jag fick 4 Counter-UAV's på en emergency en gång. Min bästa var nog 1 AC130, 2 Sentry Guns och 1 ammo resupply. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Döda hela fiendelaget på 10 sekunder. (En challenge) dödade du hela laget med en usp på mindre än 10 sekunder?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Det var ju DeathMetal som sa att han gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Det var ju DeathMetal som sa att han gjorde det.aha, men iallafall. hur lyckas man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Det var ju DeathMetal som sa att han gjorde det.aha, men iallafall. hur lyckas man? Alla kommer väl och stormar, antagligen hade han typ Akimbo. Men, man blir imponerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Nej, jag hade FMJ, satt ovanför en av utgångarna från bunkern på Wasteland, så spawnade alla där inne och rushade ut hela tiden, fick cirka 10-12 kills på cirka 10 sekunder x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Men herrejävlar va ni tjatar emot, xpliT har rätt, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop, bara i Care Package. Ni ser bara så jävla dumma ut när ni säger att eran kompis fick det eller att ni själva har fått det 5 gånger. Fixa bevis innan ni säger emot igen. Till Noodles, Counter-UAV skickar också upp ett plan och den kan faktiskt vara användbar, speciellt i Free-For-All. Aa, jag skrev ju att den är användbar. UAV också till och med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Men herrejävlar va ni tjatar emot, xpliT har rätt, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop, bara i Care Package. Ni ser bara så jävla dumma ut när ni säger att eran kompis fick det eller att ni själva har fått det 5 gånger. Fixa bevis innan ni säger emot igen. Till Noodles, Counter-UAV skickar också upp ett plan och den kan faktiskt vara användbar, speciellt i Free-For-All. Aa, jag skrev ju att den är användbar. UAV också till och med. Vet att du sa det, höll bara med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg