RPG-Master Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Skripten skrivs i antingen Groovy eller Jython som huvudspråk, men har även stöd för en rad andra språk (Scala, Javascript, Clojure osv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Hej! kommer det vara enkelt att installera och sånt skit? Jag hade många problem med RSBOT så jag la av med botting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Ansökt till beta hoppas man kommer in nu i betan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Hej! kommer det vara enkelt att installera och sånt skit? Jag hade många problem med RSBOT så jag la av med botting. Ett installationsprogram medföljer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Ledsen för dubbelpost här men ansåg att detta vart tillräckligt relevant för att "bumpa" tråden. Betan börjar imorgon (Fredag) och de 50 första som har skrivit upp sig får automatiskt en beta-plats. Vi kommer sedan att släppa in ett tiotal åt gången tills alla beta-testare har kommit in. Ni som är med i första vågen (ni kommer få reda på vilka ni är via ett e-mail imorgon), lycka till och jag hoppas att ni kan bidra med så mycket idéer och bugg-rapporter som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Ledsen för dubbelpost här men ansåg att detta vart tillräckligt relevant för att "bumpa" tråden. Betan börjar imorgon (Fredag) och de 50 första som har skrivit upp sig får automatiskt en beta-plats. Vi kommer sedan att släppa in ett tiotal åt gången tills alla beta-testare har kommit in. Ni som är med i första vågen (ni kommer få reda på vilka ni är via ett e-mail imorgon), lycka till och jag hoppas att ni kan bidra med så mycket idéer och bugg-rapporter som möjligt! Kul du kommer jag köra hårt imorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sh4d0w Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Umm det är så att jag kommit in i betan men när jag ska registrera på forumet står det att min email redan är reggad :S (Har inte registrerat min email på forumet innan) ? Redigerat 11 Mars 2010 av Sh4d0w Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Om du har kommit med i betan ska du ha fått ett mail om det. Det blir spännande idag hehehe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 13 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 En liten uppdateringsrapport: Våra webbsystem har fungerat perfekt större delen av dagen och vi har släppt ett antal "hotfixes" redan för att göra botten bättre. De beta-testare vi har fått in är faktiskt förvånadsvärt effektiva på att hitta minsta lilla bugg. Inom några dagar släpper vi in nästa "våg" av beta-testare, är du inte uppskriven än, fixa det nu! http://www.zetabot.com/betaregister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Vad i helvete har hänt med RSBot.org? OnTopic: ska skriva upp mig som betatestare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Sidan funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Senaste inlägget var postat 13/03-2010 20:44:44, alltså för nästan precis 2 år sen. Det är inte konstigt att den inte funkar längre. Du kan se datumet på inlägget på toppen av en post, höger om ditt namn och ålder. Tänk sedan efter ifall det är värt att bumpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg