Hoppa till innehåll

Zetabot


RPG-Master
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Ledsen för dubbelpost här men ansåg att detta vart tillräckligt relevant för att "bumpa" tråden.

 

Betan börjar imorgon (Fredag) och de 50 första som har skrivit upp sig får automatiskt en beta-plats. Vi kommer sedan att släppa in ett tiotal åt gången tills alla beta-testare har kommit in.

 

Ni som är med i första vågen (ni kommer få reda på vilka ni är via ett e-mail imorgon), lycka till och jag hoppas att ni kan bidra med så mycket idéer och bugg-rapporter som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledsen för dubbelpost här men ansåg att detta vart tillräckligt relevant för att "bumpa" tråden.

 

Betan börjar imorgon (Fredag) och de 50 första som har skrivit upp sig får automatiskt en beta-plats. Vi kommer sedan att släppa in ett tiotal åt gången tills alla beta-testare har kommit in.

 

Ni som är med i första vågen (ni kommer få reda på vilka ni är via ett e-mail imorgon), lycka till och jag hoppas att ni kan bidra med så mycket idéer och bugg-rapporter som möjligt!

Kul du kommer jag köra hårt imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Umm det är så att jag kommit in i betan men när jag ska registrera på forumet står det att min email redan är reggad :S

(Har inte registrerat min email på forumet innan)

?

Redigerat av Sh4d0w
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En liten uppdateringsrapport: Våra webbsystem har fungerat perfekt större delen av dagen och vi har släppt ett antal "hotfixes" redan för att göra botten bättre. De beta-testare vi har fått in är faktiskt förvånadsvärt effektiva på att hitta minsta lilla bugg.

 

Inom några dagar släpper vi in nästa "våg" av beta-testare, är du inte uppskriven än, fixa det nu! http://www.zetabot.com/betaregister

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Senaste inlägget var postat 13/03-2010 20:44:44, alltså för nästan precis 2 år sen. Det är inte konstigt att den inte funkar längre. Du kan se datumet på inlägget på toppen av en post, höger om ditt namn och ålder. Tänk sedan efter ifall det är värt att bumpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...