Hoppa till innehåll

Gamestop Vs Game


Ghostbuster9

Rekommendera inlägg

Vilken av dem tycker ni är bäst när det T.ex. gäller byta in spel, kampanjer och billiga priser?

 

Själv tycker jag Game är bäst. Game har bra kampanjer som jag brukar andvända mig av T.ex. en Heavy rain kampanj. Gamestop ger inte så himla mycket för spelen man byter in,min jämförelse:

 

PS3:

 

Racedriver Grid= 85 kronor (gamestop) 349 kronor (game när det gällde en kampanj)

Lost The Video Game= 5 kronor (gamestop) 50 kronor (game)

James Camerons Avatar The Game= 200 kronor (gamestop) 250 kronor (game)

 

PSP:

 

Need For Speed Undercover= 85 kronor (gamestop) 100 kronor (game)

Tony Hawks Project 8= 85 kronor (gamestop) 150 kronor (game)

Buzz Svenska Genier= 85 kronor (gamestop) 170 kronor (game)

Fifa 09= 50 kronor (gamestop) 200 kronor (game)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tycker gamestop har bra erbjudande på spel. man byter in 2 spel bokar ett spel för 1kr det är väldigt bra. men nästa gång jag handlar spel då blir det nog på game.se.alla nya spel kostar 599kr i vanlig butik kostar 700kr vilken rip off köpte mag för 700kr i butik och på game.se kunde man köpa mag collectors edition för 700kr vanliga spelet kostade 599kr på internet.borde fan ha köpt via internet ville ha collectors edition den är så snygg med 3 mag skins som skulle nog behövas och dynamiska themes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...