Ghostbuster9 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Vilken av dem tycker ni är bäst när det T.ex. gäller byta in spel, kampanjer och billiga priser? Själv tycker jag Game är bäst. Game har bra kampanjer som jag brukar andvända mig av T.ex. en Heavy rain kampanj. Gamestop ger inte så himla mycket för spelen man byter in,min jämförelse: PS3: Racedriver Grid= 85 kronor (gamestop) 349 kronor (game när det gällde en kampanj) Lost The Video Game= 5 kronor (gamestop) 50 kronor (game) James Camerons Avatar The Game= 200 kronor (gamestop) 250 kronor (game) PSP: Need For Speed Undercover= 85 kronor (gamestop) 100 kronor (game) Tony Hawks Project 8= 85 kronor (gamestop) 150 kronor (game) Buzz Svenska Genier= 85 kronor (gamestop) 170 kronor (game) Fifa 09= 50 kronor (gamestop) 200 kronor (game) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Båda sätter äckligt höga priser och har inga vidare erbjudanden, tycker jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Gamestops erbjudanden brukar vara bra. 1 kr + 2 spel för att helt nytt. Då köper man två skitspel för 99 kr/st och lämnar in dem. Dock har deras exkluderingslista blivit äckligt lång nu. Enda erbjudanden jag gillar hos Games är. Byt in 1 spel och få ett annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Game utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Båda sätter äckligt höga priser och har inga vidare erbjudanden, tycker jag dåJepp, så tycker jag med. Det är därför jag handlar i stort sett allt på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 jag tycker gamestop har bra erbjudande på spel. man byter in 2 spel bokar ett spel för 1kr det är väldigt bra. men nästa gång jag handlar spel då blir det nog på game.se.alla nya spel kostar 599kr i vanlig butik kostar 700kr vilken rip off köpte mag för 700kr i butik och på game.se kunde man köpa mag collectors edition för 700kr vanliga spelet kostade 599kr på internet.borde fan ha köpt via internet ville ha collectors edition den är så snygg med 3 mag skins som skulle nog behövas och dynamiska themes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Tycker likadant som Hivee, priserna är väldigt dyra. Ett nytt spel för 600-700 kr? Det är överdrivet. Föreslår nog EB Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Tycker likadant som Hivee, priserna är väldigt dyra. Ett nytt spel för 600-700 kr? Det är överdrivet. Föreslår nog EB Games. EBgames är GamStop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 ebgames finns inte längre den har byttits ut till gamestop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Internet är bäst att handla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Gamestop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Internet är bäst att handla på.Om man handlar på Spelbutiken.se så ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.