ModRevolution Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Jag håller med, det är enklare att handla PS3 tillbehör på internet, även tillbehör för andra spelenheter, t.ex. Wii tillbehör också. Du kan enkelt jämföra och hitta de billigaste priset på den produkt du letar efter, med verktyg såsom Prisjakt.se t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Den enda gången jag köpte på Gamestop var när jag kunde byta in 2 spel och få Just Cause 2 Limited Edition för 199. Bytte in 2 skitspel och fick det då, men annars tycker jag Game är bättre. Jag tycker också förboknings erbjudanden på Gamestop är ganska konstiga... "Boka här och vi kommer hem till dig, klarar ut spelet och låser upp allting åt dig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 tittar på prisjakt elr pricerunner vilka som har de spelet jag vill ha biligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Game, eftersom vi bara har det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Game såklart! GameStop kan ta sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Köper alltid på GS. Priserna kan vara rätt höga ibland men funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Game har oftast bra personal också. en tjej i farsta är fett cool :'D. Bra kampanjer, typ 2 [PS3] för 399:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Game är klart bättre men jag kan inte säga att jag köper på nån av dom särskilt mycket beställer mest på internet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Game, vi har handlat där så ofta så dom vet vilka vi är så vi får rabatter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Game ofc, handlar i stort sett alltid spel på game eftersom att det ligger så nära där jag bor. Har medlemskort och Trade-in card där ;). Bytte ut 4 ps3 spel + 3 wii spel mot 3 ps3 spel + 1 wii spel och fick lite pengar över på trade-in cardet :P Redigerat 17 Augusti 2010 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Lol, jag bytte in MW2,RB2 och Infamous i Måndags. Vi har både Game och Gamestop här, så jag gick och kollade vad jag fick för spelen på båda. På Gamestop skulle jag få 260kr för dom. På Game fick jag 450kr för dom. Lite skillnad? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.