asabrasa Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 kör med advanced system care. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Själv har man Norton antivirus. Tror det är ca 3700 dagar kvar på det xD Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn? Nej, det segar ner när man startar datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Använder Avast antivirus nu! Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Själv har man Norton antivirus. Tror det är ca 3700 dagar kvar på det xD Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn? Nej, det segar ner när man startar datorn Har inte haft några större problem med t.ex Norton internet security 2009, men norton 360 var förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Själv har man Norton antivirus. Tror det är ca 3700 dagar kvar på det xD Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn? Nej, det segar ner när man startar datorn Har inte haft några större problem med t.ex Norton internet security 2009, men norton 360 var förjävligt. Jag bytte från Norton Internet Security 2009 till avast, och min dator startade brutalt mycket snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Själv har man Norton antivirus. Tror det är ca 3700 dagar kvar på det xD Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn? Nej, det segar ner när man startar datorn Har inte haft några större problem med t.ex Norton internet security 2009, men norton 360 var förjävligt. Jag bytte från Norton Internet Security 2009 till avast, och min dator startade brutalt mycket snabbare Ja Avast och AVG kan jag rekomendera dom har t.o.m stått med i Expressen i bästa avtivirusskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 på den som jag använder nu har jag mcaffe total protection 2009 på min gamla har jag microsoft security essentials det funkar oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Använder Avast antivirus nu! Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3 Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Använder Avast antivirus nu! Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3 Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort. Det gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Fråga från DarkLight: Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn? vet jag inget om. det tar några extra sec å starta datan men sen flyter det på :) Redigerat 25 Februari 2010 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Använder Avast antivirus nu! Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3 Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort. Det gör man Nu missuppfattade jag nog Darklight lite.. Vad menar du med att det tar bort virus helt själv? Det gör väl i stort sett alla antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Använder Avast antivirus nu! Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3 Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort. Det gör man Nu missuppfattade jag nog Darklight lite.. Vad menar du med att det tar bort virus helt själv? Det gör väl i stort sett alla antivirusprogram. Det jag menade var att virusen automatiskt tas bort. Jag behöver inte gå till Avast! för att ta bort virusen själv. Sker automatiskt. Hoppas det gjorde dig förståelig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.