Gäst SaintsRow2 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Hejsan Jo igår så prata jag med min flickvän via mobil <_< och då så höll hon på med att flytta möbler och massa andra saker och då frågade hon hur jag mådde och jag bara inte bra för jag mådde inte bra igår alls och då sa hon jag mår iallafall bra as tyken var hon mot mig när vi pratade. och min flickvän är inte normal hon är sten tuff för hon har sagt att hennes kompisar gjort henne tuff och när hon och jag träffades första gången så var hon som en normal tjej blyg och vågade ingenting och så försöker jag få henne att bli men har inte lyckats så hur får jag min tjej att sluta va tuff och va blyg och normal igen snälla hjälp allt tufft hon gör reagerar jag starkt på så hur ska jag göra hjälp hon har ju sagt själv att hon velat bli blyg men att jag ska ge tips så hjälp!!!!! <_< Redigerat 22 Februari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hejsan Jo igår så prata jag med min flickvän via mobil <_< och då så höll hon på med att flytta möbler och massa andra saker och då frågade hon hur jag mådde och jag bara inte bra för jag mådde inte bra igår alls och då sa hon jag mår iallafall bra as tyken var hon mot mig när vi pratade. och min flickvän är inte normal hon är sten tuff för hon har sagt att hennes kompisar gjort henne tuff och när hon och jag träffades första gången så var hon som en normal tjej blyg och vågade ingenting och så försöker jag få henne att bli men har inte lyckats så hur får jag min tjej att sluta va tuff och va blyg och normal igen snälla hjälp allt tufft hon gör reagerar jag starkt på så hur ska jag göra hjälp hon har ju sagt själv att hon velat bli blyg men att jag ska ge tips så hjälp!!!!! <_<Tror du på fullaste allvar att du kan göra henne blyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 xD Vänta några år med flickor istället. ...du verkar behöva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 xD Vänta några år med flickor istället. ...du verkar behöva det. Jahjahjah! Göra henne blyg? Haha hon blir mer sig själv ju mer hon är med någon man känner ;) fattar du? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 xD Vänta några år med flickor istället. ...du verkar behöva det. En klocka och en ren har samlag, deras barn blir? Grabben, du borde bli bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Hejsan! Igår så pratade jag med min flickvän på mobilen, och då så höll hon på att flytta möbler och massa andra saker. Då frågade hon hur jag mådde, och jag svarade "inte bra", ty jag mådde inte bra igår alls. Då sade hon: -Jag mår iallafall bra. [as tyken var hon mot mig när vi pratade. (wtf "as tyken"), makes no sense)] Min flickvän är inte normal, hon är stentuff, och hon har sagt att hennes kompisar har gjort henne tuff. När vi träffades för första gången så var hon som en normal tjej; blyg och vågade ingenting. Jag försöker få henne att bli så igen men har inte lyckats. Så, hur skall jag göra för att min flickvän ska sluta vara tuff och bli blyg och normal igen? Snälla hjälp! Allt tufft hon gör reagerar jag starkt på, så hur ska jag göra? Hon har själv sagt till mig att hon vill vara blyg men att jag måste hjälpa henne bli det. Slösade just ca 10 minuter av mitt dyrbara liv på att transformera ditt inlägg till vettig svenska, men det var sannerligen förgäves, emedan jag fortfarande inte alls förstår mig på ditt problem. Redigerat 22 Februari 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hejsan! Igår så pratade jag med min flickvän på mobilen, och då så höll hon på att flytta möbler och massa andra saker. Då frågade hon hur jag mådde, och jag svarade "inte bra", ty jag mådde inte bra igår alls. Då sade hon: -Jag mår iallafall bra. [as tyken var hon mot mig när vi pratade. (wtf "as tyken"), makes no sense)] Min flickvän är inte normal, hon är stentuff, och hon har sagt att hennes kompisar har gjort henne tuff. När vi träffades för första gången så var hon som en normal tjej; blyg och vågade ingenting. Jag försöker få henne att bli så igen men har inte lyckats. Så, hur skall jag göra för att min flickvän ska sluta vara tuff och bli blyg och normal igen? Snälla hjälp! Allt tufft hon gör reagerar jag starkt på, så hur ska jag göra? Hon har själv sagt till mig att hon vill vara blyg men att jag måste hjälpa henne bli det. Slösade just ca 10 minuter av mitt dyrbara liv på att transformera ditt inlägg till vettig svenska, men det var sannerligen förgäves, emedan jag fortfarande inte alls förstår mig på ditt problem. Hon är inte blyg, ser du inte problemet :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) 1. Hur kan man vilja vara blyg? Konsten att vara social är ju ovärderlig, önskar att jag hade den. 2. Uttryckte mig lite fel, det är snarare han som inte förstår att han själv är problemet. Ni får förresten ursäkta mig om jag skriver något intelligensbefriat, klockan är 1 på natten och jag är en trött liten tolvåring. Redigerat 23 Februari 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Håll dig till fröken höger i ett par år till. Enda rådet jag kan ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Försöker du värva folk till The Dark/Blue Side här va? >:( Sådant går inte an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Försöker du värva folk till The Dark/Blue Side här va? >:( Sådant går inte an!You'll see ¬¬ Redigerat 23 Februari 2010 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Försöker du värva folk till The Dark/Blue Side här va? >:( Sådant går inte an! Försöker du värva folk till The Dark/Blue Side här va? >:( Sådant går inte an!You'll see ¬¬ Era kuksugare, sluta gå off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.