Hoppa till innehåll

Kärleken Strular Igen Hjälp!


Gäst SaintsRow2
 Dela

Rekommendera inlägg

OnT: Fråga inte efter relationstips på fuska.se

Speciellt inte när Garkan är aktiv.

Vist sagt.

Om du tycker det är vist så tycker jag synd om dig, bro.

Martin Luther King var vis, Einstein var vis.. men en 13 årig brud i fuska.se som försöker dissa en 30 åring är bara lamt.

 

Jag är inte din bror, FP är inte tretton år gammal, du är inte trettio.

Three-in-a-row, gratulerar.

 

Jag vet, "FP" är 15 år och bor i göteborg, no shit? Nu vet du allt om henne, gz!

Jag börjar känna igen mig, du är i stadiet där du tror att du är lite mognare då jag uppfört mig omoget?

Men guess what, du är bara 12, hade jag vart du skulle jag uppfört mig omoget och gjort allt jag kunnat som 12 åring för när du är äldre så kommer du vilja tillbaka och göra det, bro.

 

Nästa gång du försöker dissa mig, så ta i lite (mycket) mer.

För att inte fatta skämt, försöka dissa, skriva lite på engelska och sen säga gratulerar är bara idiotiskt, oj jag gjorde det precis på första mening i mitt inlägg, stupid me.. whatever mannen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst SaintsRow2

Tycker att du ska prata med henne :)

Bästa Svaret jag hört Tack mannen :D :cool: Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte träna en person till att bli blyg, men man kan uppfostra ett barn till att uppföra sig korrekt.

Låter som om hon har hängt med fel typ av människor, ifall hennes kompis i fråga gjorde henne "sten tuff".

Så kan en lösning vara att hon slutar hänga med just den kompisen och istället hänger med dig och snällare vänner, då kommer hon att anpassa sig. Eftersom som man blir oftast som de man är med.

 

Sedan finns de ju möjligheten att hon var/är uppkäftig eller dylikt eftersom hon börjar, va ska man säga, utvecklas till en kvinna (haha). Och då kan du ha förståelse för de.

 

Men å andra sidan kan du ju alltid säga som de är, att hon inte ska vara så elak för de sårar dina känslor. Och då kan väl hon avgöra om vad som är viktigast, vara tuff eller vara med dig. Om hon inte klarar av de, är de hon som inte är redo för ett förhållande med dig.

 

/thread

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan Jo igår så prata jag med min flickvän via mobil <_< och då så höll hon på med att flytta möbler och massa andra saker och då frågade hon hur jag mådde och jag bara inte bra för jag mådde inte bra igår alls och då sa hon jag mår iallafall bra as tyken var hon mot mig när vi pratade. och min flickvän är inte normal hon är sten tuff för hon har sagt att hennes kompisar gjort henne tuff och när hon och jag träffades första gången så var hon som en normal tjej blyg och vågade ingenting och så försöker jag få henne att bli men har inte lyckats så hur får jag min tjej att sluta va tuff och va blyg och normal igen snälla hjälp allt tufft hon gör reagerar jag starkt på så hur ska jag göra hjälp hon har ju sagt själv att hon velat bli blyg men att jag ska ge tips så hjälp!!!!! <_<

Så hon har börjat kontrollera dig, då försvinner din kontroll över henne och du måste få henne att bli den lägsta i näringskedjan igen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blyga tjejer ftl, grabben.

Om du hittar en tuff tjej så bra jobbat, men akta dig för såna som försöker spela svårfångade, dom är en killes värsta mardröm.

Hittar jag en tjej som spelar svårfångad så ökar de bara min vilja att ha henne mer. Hatar sånt fast ändå inte.

Min tjej vet exakt vilka knappar hon ska trycka för få mig galen.

 

Tror inte att han menar att hon ska bli mer blyg om jag ska vara ärlig, tror han försöker säga att han vill att hon ska vara mer ödmjuk och rar. if ya know what im talkiiiin abouut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blyga tjejer ftl, grabben.

Om du hittar en tuff tjej så bra jobbat, men akta dig för såna som försöker spela svårfångade, dom är en killes värsta mardröm.

Hittar jag en tjej som spelar svårfångad så ökar de bara min vilja att ha henne mer. Hatar sånt fast ändå inte.

Min tjej vet exakt vilka knappar hon ska trycka för få mig galen.

 

word
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...