Hoppa till innehåll

Kärleken Strular Igen Hjälp!


Gäst SaintsRow2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst SaintsRow2

Hejsan Jo igår så prata jag med min flickvän via mobil <_< och då så höll hon på med att flytta möbler och massa andra saker och då frågade hon hur jag mådde och jag bara inte bra för jag mådde inte bra igår alls och då sa hon jag mår iallafall bra as tyken var hon mot mig när vi pratade. och min flickvän är inte normal hon är sten tuff för hon har sagt att hennes kompisar gjort henne tuff och när hon och jag träffades första gången så var hon som en normal tjej blyg och vågade ingenting och så försöker jag få henne att bli men har inte lyckats så hur får jag min tjej att sluta va tuff och va blyg och normal igen snälla hjälp allt tufft hon gör reagerar jag starkt på så hur ska jag göra hjälp hon har ju sagt själv att hon velat bli blyg men att jag ska ge tips så hjälp!!!!! <_<

Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hejsan Jo igår så prata jag med min flickvän via mobil <_< och då så höll hon på med att flytta möbler och massa andra saker och då frågade hon hur jag mådde och jag bara inte bra för jag mådde inte bra igår alls och då sa hon jag mår iallafall bra as tyken var hon mot mig när vi pratade. och min flickvän är inte normal hon är sten tuff för hon har sagt att hennes kompisar gjort henne tuff och när hon och jag träffades första gången så var hon som en normal tjej blyg och vågade ingenting och så försöker jag få henne att bli men har inte lyckats så hur får jag min tjej att sluta va tuff och va blyg och normal igen snälla hjälp allt tufft hon gör reagerar jag starkt på så hur ska jag göra hjälp hon har ju sagt själv att hon velat bli blyg men att jag ska ge tips så hjälp!!!!! <_<

Tror du på fullaste allvar att du kan göra henne blyg?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

Igår så pratade jag med min flickvän på mobilen, och då så höll hon på att flytta möbler och massa andra saker. Då frågade hon hur jag mådde, och jag svarade "inte bra", ty jag mådde inte bra igår alls. Då sade hon:

-Jag mår iallafall bra.

[as tyken var hon mot mig när vi pratade. (wtf "as tyken"), makes no sense)]

 

Min flickvän är inte normal, hon är stentuff, och hon har sagt att hennes kompisar har gjort henne tuff. När vi träffades för första gången så var hon som en normal tjej; blyg och vågade ingenting. Jag försöker få henne att bli så igen men har inte lyckats.

Så, hur skall jag göra för att min flickvän ska sluta vara tuff och bli blyg och normal igen?

Snälla hjälp!

Allt tufft hon gör reagerar jag starkt på, så hur ska jag göra? Hon har själv sagt till mig att hon vill vara blyg men att jag måste hjälpa henne bli det.

Slösade just ca 10 minuter av mitt dyrbara liv på att transformera ditt inlägg till vettig svenska, men det var sannerligen förgäves, emedan jag fortfarande inte alls förstår mig på ditt problem. Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

Igår så pratade jag med min flickvän på mobilen, och då så höll hon på att flytta möbler och massa andra saker. Då frågade hon hur jag mådde, och jag svarade "inte bra", ty jag mådde inte bra igår alls. Då sade hon:

-Jag mår iallafall bra.

[as tyken var hon mot mig när vi pratade. (wtf "as tyken"), makes no sense)]

 

Min flickvän är inte normal, hon är stentuff, och hon har sagt att hennes kompisar har gjort henne tuff. När vi träffades för första gången så var hon som en normal tjej; blyg och vågade ingenting. Jag försöker få henne att bli så igen men har inte lyckats.

Så, hur skall jag göra för att min flickvän ska sluta vara tuff och bli blyg och normal igen?

Snälla hjälp!

Allt tufft hon gör reagerar jag starkt på, så hur ska jag göra? Hon har själv sagt till mig att hon vill vara blyg men att jag måste hjälpa henne bli det.

Slösade just ca 10 minuter av mitt dyrbara liv på att transformera ditt inlägg till vettig svenska, men det var sannerligen förgäves, emedan jag fortfarande inte alls förstår mig på ditt problem.

 

Hon är inte blyg, ser du inte problemet :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hur kan man vilja vara blyg? Konsten att vara social är ju ovärderlig, önskar att jag hade den.

2. Uttryckte mig lite fel, det är snarare han som inte förstår att han själv är problemet.

 

Ni får förresten ursäkta mig om jag skriver något intelligensbefriat, klockan är 1 på natten och jag är en trött liten tolvåring.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...