Hoppa till innehåll

Star Wars Battlefront Elite Squadron


Ibanez
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag spelade ''Star Wars Battlefront Elite Squadron'' online på mitt PSP och såg att en motspelare har en vanlig klon soldat fast med lasersvärd och Jedi/Sith krafter.

 

Hur får man tag i det fusket, för på just den servern (Bespin) så kan man antingen bli Jango fett eller X2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

snälla sluta för stör för andra spelare som vill ha kul med fusk!

Aj huvudverk! Skriv så man förstår nästa gång, men har du inget att komma med som kan hjälpa mig med fusket så varför skriver du då? Du vet att sidan heter fuska.se?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja sidan heter så ja. är inne på forumet inte resten av sidan, plus att dom flesta fusken är till singel modes på spel inte online! tycker det är extrem fegt och jobbigt när små fuskare springer omkring och noobar upp folk... just saying

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja sidan heter så ja. är inne på forumet inte resten av sidan, plus att dom flesta fusken är till singel modes på spel inte online! tycker det är extrem fegt och jobbigt när små fuskare springer omkring och noobar upp folk... just saying

Säg det ordentligt om du nu måste säga det, man förstod ungefär 5% av allt du skrev.

 

Här är en video som förklarar hur man får det/något liknande (vet inte om det är samma sak)...

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja sidan heter så ja. är inne på forumet inte resten av sidan, plus att dom flesta fusken är till singel modes på spel inte online! tycker det är extrem fegt och jobbigt när små fuskare springer omkring och noobar upp folk... just saying

Säg det ordentligt om du nu måste säga det, man förstod ungefär 5% av allt du skrev.

 

 

 

 

JA. sidan heter fuska.se men jag är inte inne på sidan för att hitta fusk utan är här för forumet. och dom flesta fusken på fuska.se är till singel modes på spel inte online. jag hatar när jag möter fuskare på online spel, så snälla sluta med det. förstör inte för dom som verkligen vill ha roligt och spela rättvist

Redigerat av milliamfh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja sidan heter så ja. är inne på forumet inte resten av sidan, plus att dom flesta fusken är till singel modes på spel inte online! tycker det är extrem fegt och jobbigt när små fuskare springer omkring och noobar upp folk... just saying

 

Säg det ordentligt om du nu måste säga det, man förstod ungefär 5% av allt du skrev.

 

 

 

 

JA. sidan heter fuska.se men jag är inte inne på sidan för att hitta fusk utan är här för forumet. och dom flesta fusken på fuska.se är till singel modes på spel inte online. jag hatar när jag möter fuskare på online spel, så snälla sluta med det. förstör inte för dom som verkligen vill ha roligt och spela rättvist

 

Men andra kanske är det så sluta whina nu och om du inte gillar det så gtfo.

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...