Proccito Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort Spelet har inte släppts än... Gran Turismo 5 Prologe? (stavning) eller blandar jag ihop spelet med ett annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort Spelet har inte släppts än... Gran Turismo 5 Prologe? (stavning) eller blandar jag ihop spelet med ett annat? http://cdon.se/spel/gran_turismo_5-599883 Det här är det, Det kommer bli grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort Spelet har inte släppts än... Gran Turismo 5 Prologe? (stavning) eller blandar jag ihop spelet med ett annat? http://cdon.se/spel/gran_turismo_5-599883 Det här är det, Det kommer bli grymt bra. ok trodde han menade Gran Turismo HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Har bokat Heavy Rain, God of War 3 och God of War Collection. Spel jag kan tänkas köpa i resten av året har jag inte riktigt klurat ut än men det nya Castelvania spelet ser intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag ska köpa God of war III Bioshock II Heavy Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Prince Of Persia - The forgotten sand ska komma till PS3 i gamla vanliga stil (inte som 4:an). Det blir ett köp! Jag nästan avgudade dom första ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Zaaalzaa du har bra smak tycker jag jag har redan far cry 2 riktigt kul onlione spel men Mag slår det. Heavy rain ska köpas. jag ska nog ha Heavy rain och Gta 4 först gta 4 tror jag och sedan burnout paradise kanske och LPB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Zaaalzaa du har bra smak tycker jag jag har redan far cry 2 riktigt kul onlione spel men Mag slår det. Heavy rain ska köpas. jag ska nog ha Heavy rain och Gta 4 först gta 4 tror jag och sedan burnout paradise kanske och LPB Köpte MAG igår, i LOVE IT. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Lär bli God of War 3 när jag klarat ut God of War 2 på God of War Collection. Riktigt grym serie och trailern var ju underbar. Annars så ser ju Heavy Rain sjukt bra ut men vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 cod mw2 (har redan köpt) skate 3 oblivion elder scrolls (gammalt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Cod Mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort Spelet har inte släppts än... Gran Turismo 5 Prologe? (stavning) eller blandar jag ihop spelet med ett annat? http://cdon.se/spel/gran_turismo_5-599883 Det här är det, Det kommer bli grymt bra. ok trodde han menade Gran Turismo HD tror de lagt ner HD på is nu.. Kommer köpa Heavy rain då jag får råd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.