360Xbox Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Till er som ska köpa GTA Episodes From Liberty City så vill jag säga att det är försenat till 16:e April. http://www.gamereactor.se/nyheter/21617/GT...der+f%F6rsenas/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Till er som ska köpa GTA Episodes From Liberty City så vill jag säga att det är försenat till 16:e April. http://www.gamereactor.se/nyheter/21617/GT...der+f%F6rsenas/ Ja, jag såg de på webhallen. Det gör inte mig något, som tur är. För jag skulle inte haft råd att köpa det 30 mars (var det 30 mars?) ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Bra val. Jag tror att Heavy Rain är det vackraste, mest meningsfullaste och intressantaste spel jag någonsin spelat. Om man ska köpa endast ett spel, är det Heavy Rain i så fall? :) Helt klart det är nog det bästa spelet som någonsin gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Som du sade om Uncharted 2. >=I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Heavy Rain ska ja fan skaffa när de kommer fler till butiken, det var slut köpt förra gången jag var te stan : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Det här är väl de som jag ska köpa första hand: Skate 3 (ska förboka) R.U.S.E (förbokat) Mod Nation Racers (ska förboka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lulukas Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Little big planet och massa andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Nej du nu insåg jag att jag kommer inte att ha råd med ModNation Racers om jg också ska förboka Skate 3, så jag har bestämmt mig för att inte förboka Skate 3 och istället ModNation Racers! Jag har också bestämmt mig för att avboka R.U.S.E och istället förboka Far Cry 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Nej du nu insåg jag att jag kommer inte att ha råd med ModNation Racers om jg också ska förboka Skate 3, så jag har bestämmt mig för att inte förboka Skate 3 och istället ModNation Racers! Jag har också bestämmt mig för att avboka R.U.S.E och istället förboka Far Cry 3!Kommer nog ta ett jävla tag tills Far Cry 3 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Nej du nu insåg jag att jag kommer inte att ha råd med ModNation Racers om jg också ska förboka Skate 3, så jag har bestämmt mig för att inte förboka Skate 3 och istället ModNation Racers! Jag har också bestämmt mig för att avboka R.U.S.E och istället förboka Far Cry 3!Kommer nog ta ett jävla tag tills Far Cry 3 kommer. Har läst att det I.A.F kommer någongång under 2010! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Eftersom det inte ens är utannonserat ännu så är chansen att det släpps 2010 lika med 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Eftersom det inte ens är utannonserat ännu så är chansen att det släpps 2010 lika med 0. http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/105555-far_cry_3 Men det står ju att det kommer 2010 och inget bestämmt datum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.