D48 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hejsan. Jag har ett problem med msn som jag inte kan fixa. När jag startar msn och sen loggar in så laddar den bara sen så misslyckas det och jag får upp att det är error code 81000306. Har inte hittat någon lösning än så jag undrar om ni vet vad som är fel. Kan lägga till med att jag inte kan logga in på eBuddy heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hejsan. Jag har ett problem med msn som jag inte kan fixa. När jag startar msn och sen loggar in så laddar den bara sen så misslyckas det och jag får upp att det är error code 81000306. Har inte hittat någon lösning än så jag undrar om ni vet vad som är fel. Kan lägga till med att jag inte kan logga in på eBuddy heller. Starta om datorn, kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 http://messenger-support.spaces.live.com/b...#33;13932.entry Har du gjort det som står där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Ibland funkar det och ibland fungerar det inte att logga in på msn... Fattar inte vad det är fel. Har varit mycket problem under den senaste tiden med msn. både för mig och mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.