D48 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Som på din avatar? :) Lol garvade där. Men vad gör man då? Jag kan inte gå till skolan såhär på måndag och låta den irriterande snorungen förlöjliga mig inför alla. Om man kunde skulle jag trycka upp en pinne hoss honom där solen inte skiner. Then he can burn in hell. Vafan... Sluta lipa och gör ngt åt saken.. -__- *lås tråden eller ngt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fråga: Hur blir man av med en mustasch? Svar: Man rakar av den. Simple as hell. Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, vds dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fråga: Hur blir man av med en mustasch? Svar: Man rakar av den. Simple as hell. Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, vds dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch. Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avståndt man ser den klart och tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hur du övertalar: Du: Får jag raka min mustasch. Föräldrar: Nej. Du: Så ni vill att jag ska tycka att jag är ful? Sen vet jag inte mer xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fråga: Hur blir man av med en mustasch? Svar: Man rakar av den. Simple as hell. Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch. Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt. Läs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fråga: Hur blir man av med en mustasch? Svar: Man rakar av den. Simple as hell. Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch. Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt. Läs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna. YApp det är ett problem att dom inte låter mig, och sne att jag har denna mustasch Pga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1. Gå till en matbutik. 2. Köp ett paket rakhyvlar. 3. Göm rakhyvlarna på ditt rum. 4. När du ska duscha, lås dörren och sätt på duschen (kallt vatten om du inte vill slösa mycket), sno lite raklödder av din farsa eller använd MASSOR av tvål. 5. Raka bort mustaschen. Varning!!! Vad du än gör, dra ENDAST NERÅT! ALDRIG I SIDLED! Då skär du dig. Ha skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Säg att du ska raka bort den ändå, de kan inte hindra dig. Redigerat 23 Februari 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Va e moppemusch? xD Btw, raka av den, som redan har sagts typ 100 gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 En "mustasch", dvs de där vackra fjunen som börjar växa fram vid 12-års ålder (för de flesta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Här har vi en moppemusche, d.v.s min egen. Dock i jävligt dålig upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 En "mustasch", dvs de där vackra fjunen som börjar växa fram vid 12-års ålder (för de flesta). Dom är inte direkt vackra, men jag ska försöka övertala dom <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.