Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Vilken otroligt bra idé member! Men varför slösa tid med en brännpenna, kör ner ansiktet i öppna spisen så garanterar jag att mustaschen försvinner snabbt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Vilken otroligt bra idé member! Men varför slösa tid med en brännpenna, kör ner ansiktet i öppna spisen så garanterar jag att mustaschen försvinner snabbt. :) Nej, den blir ju bara bränd! :( Inte försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ta riktigt stora plåster och sätt fast sedan ryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Varför ska du raka den? Jag hade musche när jag var 12 och jag var fan stolt. :< Just nu odlar jag mina majestätiska polisonger. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Moppemustasch är inget att vara stolt över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Kan han inte bara använda en rakapparat istället för rakblad? :o Inte exakt som att han kommer skära upp halsen med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Moppemustasch är inget att vara stolt över...Klart det är, i ung ålder iallafall. : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Moppemustasch är inget att vara stolt över...Klart det är, i ung ålder iallafall. : ( Haha. Nej, det är de inte. Ser förjävligt ut och visar att man nyligen har kommit in i puberteten. Redigerat 23 Februari 2010 av Joko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Men förhellvette. Skäll på dina föräldrar att det är jävligt fult med mustasch när man är 13 och att du måste få raka av det. Om det inte går kan du säga att du tänker ta självmord för att du tycker att du är så ful. Inte särskilt smarta förslag kommer du få från fuska bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Dendära ploster grejen värkar funka kanske testar. men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom. >.< DAMN GODNESS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) EDIT: Ibland är jag bara för rolig. Redigerat 23 Februari 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Ofta du inte får raka dig? :rolleyes: Bli inte rädd nu men.... du kommer antagligen få värsta rövhåret som kommer hänga ner över din mun. Moppemustasch är inget att vara stolt över...Klart det är, i ung ålder iallafall. : ( Nej... aldrig. FAST! Jag körde en gång med en grej som fungerade jävligt bra. Allt du behöver är en tändare och kanske en spegel. Du fattar nog.. :) Redigerat 23 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.