Torcida Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Kan inte bestämma mig om vilket spel jag ska köpa. Kan välja mellan dom här spelen: Batllefield: Bad company 2 Final fantasy XIII Heavy rain. Bioshock 2 Tekken 6 God of War 3 MAG God of War 3 - Ultimate Trilogy Edition( vad får man med) Vilket ska jag välja.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mag och god of war 3.heavy rain är bra men de som är riktig störande är att dom säger att det är ett vuxet spel (yeah right) köp inte heavy rain om dom nu tycker att det är en vuxen spel.då gissar jag att heavy rain kommer säljas dåligt för att det är inte så många vuxna som spelar tv spel. så dom failade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mag och god of war 3.heavy rain är bra men de som är riktig störande är att dom säger att det är ett vuxet spel (yeah right) köp inte heavy rain om dom nu tycker att det är en vuxen spel.då gissar jag att heavy rain kommer säljas dåligt för att det är inte så många vuxna som spelar tv spel. så dom failade där.Men ingen bryr sig om åldersgränser. Ska nog välja GoW 3 och Final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Rekomenderar Mag har det själv det är en av de bästa skjutspelen jag har spelat även om det inte verkar vara något jätte bra så är det det. Och jag har spelat många skjutspel. I andra hand Good of war 3 och i tredje hand Heavy reain. PS:Mag är bara online if you don´t know that och om du letar efter ett bra story spel så skulle jag välja Heavy rain. Men det som är bäst i högen där är absolut Mag för mig rekomenderar det verkligen har aldrig tröttnat och spelar varje dag i flera timmar jag köpte det på Realsedagen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mag och god of war 3.heavy rain är bra men de som är riktig störande är att dom säger att det är ett vuxet spel (yeah right) köp inte heavy rain om dom nu tycker att det är en vuxen spel.då gissar jag att heavy rain kommer säljas dåligt för att det är inte så många vuxna som spelar tv spel. så dom failade där.Men ingen bryr sig om åldersgränser. Ska nog välja GoW 3 och Final fantasy Det är inte bara åldergränsen, man måste nog kunna ganska bra engelska för att fatta tillräckligt mycket för att tycka om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Jag tycker du borde välja GoW III eller Heavy Rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Kan inte bestämma mig om vilket spel jag ska köpa. Kan välja mellan dom här spelen: Batllefield: Bad company 2 Final fantasy XIII Heavy rain. Bioshock 2 Tekken 6 God of War 3 MAG God of War 3 - Ultimate Trilogy Edition( vad får man med) Vilket ska jag välja.? Skriver i ordning om vad jag tycker! 1: Heavy Rain (det spelet är ett mästerverk) 2: Battlefield: Bad Company 2 (rätt najs) 3: MAG (bra spel) 4: God Of War 3 (beroende framkallande som fan) 5: Final Fantasy XIII (dem gamla Final Fantasy är bra) 6: Bioschock 2 (ingen höjdare) 7: Tekken 6 (okej men alldelles för enformigt) mag och god of war 3.heavy rain är bra men de som är riktig störande är att dom säger att det är ett vuxet spel (yeah right) köp inte heavy rain om dom nu tycker att det är en vuxen spel.då gissar jag att heavy rain kommer säljas dåligt för att det är inte så många vuxna som spelar tv spel. så dom failade där. Men ingen bryr sig om åldersgränser. Ska nog välja GoW 3 och Final fantasy Det är inte bara åldergränsen, man måste nog kunna ganska bra engelska för att fatta tillräckligt mycket för att tycka om spelet. Det måste man men Heavy Rain är inget vuxen spel det passar för vissa barn men ingen bryr sig om dessa jävlar på www.pegi.info! Dem sätter 16 årsgräns på barnspel som Fat Princess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mag och god of war 3.heavy rain är bra men de som är riktig störande är att dom säger att det är ett vuxet spel (yeah right) köp inte heavy rain om dom nu tycker att det är en vuxen spel.då gissar jag att heavy rain kommer säljas dåligt för att det är inte så många vuxna som spelar tv spel. så dom failade där. Men ingen bryr sig om åldersgränser. Ska nog välja GoW 3 och Final fantasy Det är inte bara åldergränsen, man måste nog kunna ganska bra engelska för att fatta tillräckligt mycket för att tycka om spelet. Det måste man men Heavy Rain är inget vuxen spel det passar för vissa barn men ingen bryr sig om dessa jävlar på www.pegi.info! Dem sätter 16 årsgräns på barnspel som Fat Princess! God of War 3 har inte kommit ut än. Jag skulle välja God of War 3 och Final Fantasy XIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 God of War 3 -> Heavy Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 God of War 3 -> Heavy Rain Går inte att jämföra imo. Heavy Rain är som en djup roman med en jävla massa val medans God of War 3 är som en perfekt action rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 God of War 3 -> Heavy Rain Går inte att jämföra imo. Heavy Rain är som en djup roman med en jävla massa val medans God of War 3 är som en perfekt action rulle. Sant, men om man bara fick välja ett så att säga skulle jag nog tro att God of War 3 har en något högre funfactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Väljer nog GoW III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.