asabrasa Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 nu har jag spelat ut alien vs predator och jag är besviken. jag hade väntat mig längre story men det är uppenbart att dem bara fokuserat på online läget, ta alien till exempel jag är ett grymt alien fan. jag väntade mig att det skulle vara någorlunda njutbart men tråkigt nog var det inte det. dem här nya extrema döda rörelserna blev uttjatade även fast man bara han döda cirka 25 personer. slutligen vill jag bara säga att slutet på alien kampanjen var patetisk. spenderade 600 kr på hunter editon och det ända som var till belåtenhet var fachuggern man fick med, dock så var den mindre än jag väntat mig :( jag ger alien kampanjen 4 av 10 möjliga poäng. tänker inte gå in på predator och marin för tillfället för jag fokuserade mig mest på alien kampanjen. vad tyckte ni om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 nu har jag spelat ut alien vs predator och jag är besviken. jag hade väntat mig längre story men det är uppenbart att dem bara fokuserat på online läget, ta alien till exempel jag är ett grymt alien fan. jag väntade mig att det skulle vara någorlunda njutbart men tråkigt nog var det inte det. dem här nya extrema döda rörelserna blev uttjatade även fast man bara han döda cirka 25 personer. slutligen vill jag bara säga att slutet på alien kampanjen var patetisk. spenderade 600 kr på hunter editon och det ända som var till belåtenhet var fachuggern man fick med, dock så var den mindre än jag väntat mig :( jag ger alien kampanjen 4 av 10 möjliga poäng. tänker inte gå in på predator och marin för tillfället för jag fokuserade mig mest på alien kampanjen. vad tyckte ni om spelet? Älskar både singleplayer och multiplayer läget. Har klarat ut både Marine och Predator kampanjen och kommit in en bit på Alien, men den verkar lika lovande som de förra. Mitt enda problem med spelet är matchmaking systemet men Rebellion har lovat PC spelarna att dedicated servers ska släppas med en patch om några veckor så det kommer snart vara åtgärdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Någon som har lust att berätta lite om spelet? Verkar vara hyfsat populärt och ändå vet jag inget om det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Tycker det är grymt bra. Älskade alla kampanjer men alien kampanjen var min favorit. Älskar onlineläget, min favorit mode är Mixed Species Deathmatch. Är väldigt nöjd att jag köpte Hunter Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Min åsikt om det spelet är att det sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Min åsikt om det spelet är att det sög! Orsak? Och har du ens testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Min åsikt om det spelet är att det sög! Orsak? Och har du ens testat det? Gillade inte filmerna och irriterande zoom när man var Alien! Plus så hade spelet sämsta grafiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Min åsikt om det spelet är att det sög! Orsak? Och har du ens testat det? Gillade inte filmerna och irriterande zoom när man var Alien! Plus så hade spelet sämsta grafiken! Är du seriös? Du tycker alltså att spelet suger eftersom du ogillade filmerna och aliens hade en "zoom"? ( wat? ) Och när du säger att grafiken är sämst har jag INGEN ANING vad du talar om, det har ju till och med bättre grafik än Uncharted 2 som jag läste i en annan tråd att du gillade. Proof: http://img22.imageshack.us/img22/9323/avpscreen.th.jpg ( Screen tagen av mig in-game, nerskalad för allas trevnad. Klicka på bilden för att se fulla formatet. ) http://upload.snelhest.org/images/100226uncharted2amongthieves21.jpg ( Random in-game screen från Uncharted 2 i 720p. ) Redigerat 26 Februari 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Min åsikt om det spelet är att det sög! Orsak? Och har du ens testat det? Gillade inte filmerna och irriterande zoom när man var Alien! Plus så hade spelet sämsta grafiken! Är du seriös? Du tycker alltså att spelet suger eftersom du ogillade filmerna och aliens hade en "zoom"? ( wat? ) Och när du säger att grafiken är sämst har jag INGEN ANING vad du talar om, det har ju till och med bättre grafik än Uncharted 2 som jag läste i en annan tråd att du gillade. Proof: http://img22.imageshack.us/img22/9323/avpscreen.th.jpg ( Screen tagen av mig in-game, nerskalad för allas trevnad. Klicka på bilden för att se fulla formatet. ) http://upload.snelhest.org/images/100226uncharted2amongthieves21.jpg ( Random in-game screen från Uncharted 2 i 720p. ) I demot var det ju läskigt att vara människa när alien's hoppade överallt framför en :o Men jag tycker alien var fruktansvärt kul, fick 75 kills med alien i demot på en server ;) EDIT: Ja, det är bättre grafik I AVP än i U2. Redigerat 26 Februari 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Bättre grafik än U2? Tveksamt, bilden du postade är ju skitkvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Bättre grafik än U2? Tveksamt, bilden du postade är ju skitkvalité Vilken av dem? Om du menar Uncharted 2 bilden så är det faktiskt så Uncharted 2 ser ut i verkligheten och sanningen är att Uncharted 2 faktiskt inte har så snygg grafik som folk tror. De ser alldeles för mycket på prerenderade scener och officiella screenshots som alltid är helt fläckfria från aliasing, lågupplösta texturer och saknad av anisotrofisk filtrering. Redigerat 26 Februari 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Så ser det ut, bilden du postade ser ut som typ CSS Sen så, jag säger inte att AvP har dålig grafik, men bortsätt från de finslipade K.O movesen är den inte så magnifik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.