Nafrali Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Om man går upp på taket i det stora mark:et i Livtcove city så är det en gubbe som är törstig, vad skall man göra med han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Mna kan inte göra nåt med honom tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Okej, för han säger att han är törstig så jag tänckte att man kanse skulle ge han vatten, men nu vet jag det Tack! Silver star. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 det ska man göra på alla spelen.. man kan göra det en gång med varje drink så man får 3 olika TM...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag har försökt det..hur ger man han drikan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 I r/b/y ska man ju snacka med killen som är törstig, kanske samma här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Det funkar ej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag har också trott det men nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 man ska ju köpa soda pop (1) lemonade (1) och fresh water (1) och sen snacka med honom... dem köper man längst upp där killen e då på dem maskinerna där som på dem andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg