swagzter Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Hejsan! Jag ville bara rekommendera en kul "tävling" som eniro har arrangerat, som går ut på att hitta guldet, som man då vinner (0.5kg). Man ska följa ledtrådarna för att hitta målet, vilket jag gjort (tävlingen är dock inte slut). Du ska använda deras olika vysystem. Riktigt kul, diskutera även i denna tråd, men försök att inte spoila för mycket. http://www.eniro.se/skattjakten/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Om du kollar tävlingsreglerna kommer du att sluta leta direkt. Redigerat 26 Februari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Om du kollar tävlingsreglerna kommer du att sluta leta direkt. Varför skulle jag sluta leta direkt då? Förresten så letar jag inte för att vinna, utan det var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Skriv in koordinaterna i sökrutan" Wtf, vilken sökruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) "Skriv in koordinaterna i sökrutan" Wtf, vilken sökruta? Skriv upp kordinaterna, tryck på "Tillbaka till karta" och skriv in dina kordinater, sök, sedan tryck på "Gatuvy". Redigerat 26 Februari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 det var fan läskiggt för jag hade den där jävla musiken på. Jag kom till dom där tre hatt snubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Är på sista ledtråden, nästa ledtråd kommer 1 mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Om du kollar tävlingsreglerna kommer du att sluta leta direkt. och varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Om du kollar tävlingsreglerna kommer du att sluta leta direkt. och varför det? Exakt, man vinner ju guld. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Man måste vara minst 18 år, annars blir man diskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 De 9 första deltagarna som skickar in rätt svar i enlighet med ovan direktkvalificerar sig till final (”Finalist”). Eftersom frågor relaterade till olika delar av Skattjakten återkommer i finalen, gäller det att vara uppmärksam under hela Tävlingens gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Deltagare Endast privatpersoner får deltaga i Tävlingen. Som avsändare av sms med svar på kontrollfrågan, och därmed i tillämpligt fall Finalist samt Vinnare av Skatten, ses den som står registrerad på telefonnumret varifrån sms:et skickas, eller för det fall sms skickas från oregistrerad kontantkortstelefon, innehavaren av kontantkortet. Om telefon registrerad på företag används, anses som deltagare den privatperson på företaget som innehar telefonen. Finalist måste deltaga personligen och annan får ej deltaga i Finalist ställe i Finalen. Eniro förbehåller sig den exklusiva rätten att utesluta deltagare ur tävlingen om Eniro misstänker att dessa bryter mot tävlingsreglerna, fuskar eller på annat sätt försöker tillskansa sig otillbörliga fördelar eller försöker sabotera tävlingen. Privatperson som inte fyllt 18 år då Tävlingsperioden påbörjas får inte deltaga i Tävlingen. Anställda inom Eniro, reklambyrån Ogilvy, produktionsbolag, deras kunder, samarbetspartners, familjemedlemmar eller återförsäljare får inte delta i tävlingen och kan följaktligen inte vinna. Alltså, om du inte är 18 kan de diska dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.