Ceto Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Hej allesammans jag skulle vilja veta hur man recordar i olika vinklar som på denna video : och det ska vara EXAKT som på denna video ingen reklam eller ingen text som säger Youre watching HLTV. videon : http://www.sk-gaming.com/video/226257-tysk..._AK_Haxx_Double t.ex denna video finns fler som jag ska posta för att jag ska gå nu. Men jag hoppas ni förstår vad jag säger. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Hej allesammans jag skulle vilja veta hur man recordar i olika vinklar som på denna video : och det ska vara EXAKT som på denna video ingen reklam eller ingen text som säger Youre watching HLTV. videon : http://www.sk-gaming.com/video/226257-tysk..._AK_Haxx_Double t.ex denna video finns fler som jag ska posta för att jag ska gå nu. Men jag hoppas ni förstår vad jag säger. MVH Ceto :) Mest troligt ett betalt inspelningsprogram. Kanske avancerat också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Vilket skulle det kunna vara då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Vilket skulle det kunna vara då? Du skickar in en HLTV i din server och låter den recorda, sen laddar du ner filen ifrån hltv.org, eller något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Vadå laddar ner från HLTV? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Prova att använda HLAE. http://hhg-clan.de/hlae/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 (redigerat) Jag vill inte göra sådanna efekter som kom på den videon på HLAE jag vill bara recorda exakt som dem här. Då jag visar denna video så menar jag ( EXAKT! EXAKT! ) samma! OCH när jag recordar så blir det så här och så vill jag inte ha det Redigerat 28 Februari 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Vet någon hur man gör det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Jag ska göra en film och det är lite akut att jag får veta hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag tror att man andvänder record kommandot i Console och sedan spelar upp det, utan HUD's, och spelar in med te.x Fraps. Om du förstår vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Jag lista ut det själv dem_forcehltv 1 i console... Redigerat 17 Mars 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Hur får man bort HUDS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg