Northwest Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Lirade lite BF2 alldeles nyss men var tvungen att stänga av medans mamma startar fritösen. Sen när jag skulle spela igen så startar inte spelhelvetet! Rutan blir svart i 2-3 sek sen är man tillbaka på skrivbordet,någon som kan hjälpa mig med detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag har haft samma problem har jag för mig. Kommer bara inte på vad jag gjorde för att fixa det... Vänta ett tag så kommer jag nog på va det va jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 ok,har startat om ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.